• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Op zoek naar antwoorden over het gedrag van jongens van tegenwoordig!!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Op zoek naar antwoorden over het gedrag van jongens van tegenwoordig!!

Hoi,

Ik ben een turkse meisje van 24 jaar. Ik heb in het verleden een paar keer contact gehad met turkse jongens en ben altijd serieus geweest. De jongens bleken helaas altijd wel een tweede agenda te hebben. Ze waren niet serieus en sommige wilden alleen maar aan me zitten. Ik heb het daarom altijd afgekapt. Ik draag geen hoofddoek maar draag ook geen blote kleding dus begrijp niet waarom ze denken dat ik zo zou zijn. Het rare vind ik alleen dat die jongens alsnog maanden later blijven terugkomen. Ik krijg geregeld een berichtje van een van mijn exen met hoe het nu met mij gaat. Ik ga daar alleen nooit op in omdat ik denk dat zij het toch alleen maar zien als "lekker verder spelen" en "maar weer een poging wagen"....dus zeg maar niet serieus zijn. Ik denk namelijk dat als je echt had geschaamd of spijt had van de dingen die je vroeger van mij verwachte dan had je me wel op een andere manier benaderd en had je niet zo lang gewacht met weer contact opzoeken. Ik vraag mij alleen nu af of ik het hier bij het correcte eind heb. Ik zie namelijk tegenwoordig dat iedereen elkaar aan het lijntje houd, elkaar op plan b houd, ondanks dat ze elkaar de meest vieze dingen aandoen gewoon met elkaar contact blijven houden of in ieder geval bevriend blijft op fb en elkaar nog volgt op instagram. En uiteindelijk trouwen sommige van hun toch nog met elkaar. En dan ga ik twijfelen. Doe ik het wel goed door die "exen" te negeren. Misschien hebben ze wel serieus spijt maar durven ze dat niet meteen toe te geven en willen ze eerst checken of jij nog vrijgezel bent of nog geïnteresseerd bent??? en beginnen ze daarom maar droog met hoi hoe gaat het in plaats van gewoon meteen serieus fouten toe te geven??? Ik zou daarom graag eerlijk antwoord willen van een aantal jongens hier op het forum. Alleen jongens weten waarom zij dit soort dingen doen....waarom ze terug komen. Ik vraag mij echt serieus af waarom deze jongens uit mijn verhaal steeds maar weer contact opnemen. zijn ze gewoon weer aan het spelen? maar begrijpen ze dan niet dat ik echt niet geïnteresseerd ben in spelletjes en niet zo een meisje ben???
      Ik hoop dat iemand dit serieus wil beantwoorden, jongens jullie zijn anoniem hier dus jullie kunnen gewoon eerlijk zijn. Zie het maar als een abla die je respecteert en daarom helpt
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Op zoek naar antwoorden over het gedrag van jongens van tegenwoordig!!

Ik vind het moedig van je dat je je verhaal vertelt en het is voor mij ook redelijk herkenbaar. Het is voor vrouwen moeilijk om de negatieve aandacht van de positieve aandacht te onderscheiden, oftewel willen die jongens alleen weer een leuke tijd of zijn ze bereid om een toekomst met je op te bouwen? Het zit nou eenmaal in de aard van een man om zijn lustgevoelens te volgen en als hij weer verlangens krijgt is de makkelijkste stap om naar een oude bekende te gaan. Tevens zit het ook in de aard van de man om verschillende vrouwen te willen, en hoe zwakker hij mentaal is hoe eerder hij iemand anders zal opzoeken. Mijn ervaring is dat de sterkste, meest respectvolle en betrouwbare mannen een sterke imaan hebben oftewel een pure moslim zijn. Zij zullen jou nooit willen gebruiken en met je gevoelens spelen. Wij mensen gaan de fout in door ons hart te volgen voor een persoon maar wij moeten een persoon kiezen omwille van Allah en niet omwille van ons gevoel. Uiteindelijk zul je op die manier veel en veel gelukkiger zijn!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Op zoek naar antwoorden over het gedrag van jongens van tegenwoordig!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loveiseverything Bekijk Berichten
      Ik vind het moedig van je dat je je verhaal vertelt en het is voor mij ook redelijk herkenbaar. Het is voor vrouwen moeilijk om de negatieve aandacht van de positieve aandacht te onderscheiden, oftewel willen die jongens alleen weer een leuke tijd of zijn ze bereid om een toekomst met je op te bouwen? Het zit nou eenmaal in de aard van een man om zijn lustgevoelens te volgen en als hij weer verlangens krijgt is de makkelijkste stap om naar een oude bekende te gaan. Tevens zit het ook in de aard van de man om verschillende vrouwen te willen, en hoe zwakker hij mentaal is hoe eerder hij iemand anders zal opzoeken. Mijn ervaring is dat de sterkste, meest respectvolle en betrouwbare mannen een sterke imaan hebben oftewel een pure moslim zijn. Zij zullen jou nooit willen gebruiken en met je gevoelens spelen. Wij mensen gaan de fout in door ons hart te volgen voor een persoon maar wij moeten een persoon kiezen omwille van Allah en niet omwille van ons gevoel. Uiteindelijk zul je op die manier veel en veel gelukkiger zijn!
      Heel mooi geschreven en helemaal mee eens. Het gekke is alleen dat veel mannen pas serieus en volwassen worden op het moment dat ze gaan trouwen. Met andere woorden, die mannen waar jij het over hebt zijn helaas schaars. Ik wil ook graag iedere kans op een serieuze partner benutten, als ik nu een ex afwijs die daarna trouwt, kindjes krijgt en een mooi huwelijk heeft ga ik bij mezelf wel twijfelen of ik niet te snel ben geweest in mijn oordeel hem af te wijzen. Dat maakt mij onzeker in mijn keuzes. Maar gheair insAllah

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Als diegene achteraf trouwt moet je dat niet als een gemiste kans zien, 'oua la takrahoe shay'an fa hiya a7san lakoem' oftewel een bepaalde situatie kan in jouw ogen jammerlijk en pijnlijk overkomen maar het is het beste voor je, voor hetzelfde geld was je wel met hem getrouwd en leefde je een ongelukkig huwelijk. Het is net zoals klagen dat je beter 5 minuten eerder uit huis moest gaan zodat je op tijd op je werk zou komen, je bent niet voor niets 5 minuten later op je bestemming omdat het misschien anders en verkeerd kon aflopen als je wèl op tijd was vertrokken. Volg je gevoel, neem beslissingen op basis van het geloof en just say hamdoulilah in elke (ook moeilijke) situatie. Good luck!!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loveiseverything Bekijk Berichten
      Als diegene achteraf trouwt moet je dat niet als een gemiste kans zien, 'oua la takrahoe shay'an fa hiya a7san lakoem' oftewel een bepaalde situatie kan in jouw ogen jammerlijk en pijnlijk overkomen maar het is het beste voor je, voor hetzelfde geld was je wel met hem getrouwd en leefde je een ongelukkig huwelijk. Het is net zoals klagen dat je beter 5 minuten eerder uit huis moest gaan zodat je op tijd op je werk zou komen, je bent niet voor niets 5 minuten later op je bestemming omdat het misschien anders en verkeerd kon aflopen als je wèl op tijd was vertrokken. Volg je gevoel, neem beslissingen op basis van het geloof en just say hamdoulilah in elke (ook moeilijke) situatie. Good luck!!

Ja klopt, is ook zo. Dankjewel!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Prikker
      Ingeschreven
      Oct 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3134

Neem een echte Marokkaan krijg je geen spijt van

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Dag jonge dame

Je praat over jou "exen",dat zecht toch al genoeg!
      Ze weten namelijk dat er wat te halen valt., anders zou je ze niet meer horen! Geven doe je zelf! En nemen doe je ook zelf!

Het zijn niet altijd de mannen die verkeerd zijn dames!!
      En dat weten jullie donders goed!!!!!!!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oechen Bekijk Berichten
      Dag jonge dame

Je praat over jou "exen",dat zecht toch al genoeg!
      Ze weten namelijk dat er wat te halen valt., anders zou je ze niet meer horen! Geven doe je zelf! En nemen doe je ook zelf!

Het zijn niet altijd de mannen die verkeerd zijn dames!!
      En dat weten jullie donders goed!!!!!!!
      Ik heb niks gegeven en er valt niks te nemen. Dat heb ik ze duidelijk gemaakt (lees mijn tekst nog een keer). En alsnog komen ze terug. Dus je theorie klopt niet.

Het zijn niet altijd ALEEN de mannen die verkeerd zijn inderdaad. Maar wel altijd OOK de mannen. Als een van de partijen niet verkeerd is is dat altijd het meisje, andersom heb ik nog nooit meegemaakt (jongen goed en meisje fout)

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten