Nancy Ajram in Belgium
Event: zaterdag 29 november 2008 @ 21: 00
VORST NATIONAAL
Stijl : Pop
Organisatie : Eclipse Europe
Nancy Ajram, geboren op 16 mei 1983 te Achrafieh (Beyrouth), is een libanese zangeres.
Ze werd in 2005, door het amerikaanse weekblad Newsweek, uitgeroepen tot de meest invloedrijke zangeres van de arabische wereld. Ze is het beeld van de libanese schoonheid, dat menige harten in het Midden-Oosten sneller doet slaan.
Nancy Ajram is waarschijnlijk de beroemste libanese zangeres die sinds de jaren 2000 het Midden-Oosten op zijn kop zet. Ze heeft reeds diverse muziekprijzen behaald in het land van de ceder en Egypte, waar ze als superster door het leven gaat en het onderwerp is van alle glitter en glamour in de pers, eigen aan Holywoodiaanse taferelen.
Ze verdedigd ook het gebruik van de lichaamstaal - de dans en de verleiding - als een onafscheidbaar onderdeel van artistieke werk.
Haar carrière kwam pas echt op gang in, toen ze samen met Akhasmak ah, haar stempel kon drukken op een volledig nieuwe muziekstijl. Nadine Labakeh, libanaise regisseur, neemt de opnames van al haar videoclips voor haar rekening. Nancy Ajram zingt doorgaans simpele liedjes maar met een origineel geluid.
Voor de eerste keer in Vorst Nationaal
http://www.nancyajrambrussels.com
Ticket/Vente : www.sherpa.be
hahaaha
Als je geen interesse hebt in wat er gezegd of gevraagd wordt hier...hou je commentaar dan gwn voor je.
'' Laat je spelling controleren"... Doe normaal man
hi hi,
Ik vind sommige reacties echt hilarisch![]()
hahah moest het ff kwijt!! ciao
Ik doe alles voor een maaltijd..

Beste man/mevrouw,
Ook al bescherm je de foto's met copiewright zodat ze niet te copieren zijn, si het toch simpel.
Pagina opslaan in je favorieten en offline beschikbaar maken is iets wat iedereen weet.
Ik vertel jou dit om eventuele claims in de toekomst tegen te gaan.
Succes met je bedrijf en misschien toeziens in je zaak.
Uhm... Wat ik niet begrijp is dat het een Arabische Catering bedrijf is..Dan hebben jullie toch ook wel personeel die voor jullie werken?
En als marokkaan zijnde heb je toch een hele grote vrienden kring of famillie kring of heb ik het nou verkeerd?
Waarom vraag je niet iemand van je naasten of iemand die al voor het bedrijf werkt is toch veel makkelijker, Als het iemand van Famillie is kun je het zien als een investering dus waarom uitbesteden aan andere mensen die je niet kent??
Sommige zoeken het te ver op... Je neefje nichtje enz of mogen die soms niet op de foto??
Bladwijzers