wie drinkt geen cola meer door die joodse shit allemaal?
Ik drink et nog..![]()
ik dronk het sowieso nooit![]()

ik maar alleen als er echt nix lkkrs in de koelkast is ik lus het niet eens![]()
je wilt nie weten waarmee ik ben opgevoed...
dat van cola al je gewrichten los gaan hangen en je van binnen helemaal weg roest.....haha zei mijn pa altijd...
doesh dan weet je het wel...No cola for me...als je na gaat dat als je iets dat verroest is in cola stopt het dan normaal word...hoe gevaarlijk is het dan voor je lichaam?
xxx Gatarlady
Weten jullie wel zeker dat Mecca Cola van Arabische afkomst is en niet gewoon Coca-Cola gebotteld in (saoedi Arabie of zo, dat koningshuis heeft immers wel heel veel leden om te onderhouden). Je weet wel net zoiets als al hilaloe al ahmar (rode maan) als onderdeel van het rode KRUIS!
ik betwijfel het..Geplaatst door aneessa1001
Weten jullie wel zeker dat Mecca Cola van Arabische afkomst is en niet gewoon Coca-Cola gebotteld in (saoedi Arabie of zo, dat koningshuis heeft immers wel heel veel leden om te onderhouden). Je weet wel net zoiets als al hilaloe al ahmar (rode maan) als onderdeel van het rode KRUIS!

Mecca cola wordt geproduceert door de ondernemer Mr Mathlouthi die in frankrijk woont, en zolas je misschien al weet gaat er 10% van de omzet naar Palestina en 10% voor de local charity. En het is niet gewoon cola in een mecca cola fles, het smaakt heel anders. (wat je misschien ook al weet) Trouwens niemand weet het preciese recept van coca-cola....top secret!! (ahum) Er bestaat ook ZamZam cola (Iran), die was er eerder, maar wordt alleen verkocht in het Midden Oosten.Geplaatst door aneessa1001
En nu maar hopen dat die Mr Mathlouthi ook daadwerkelijk 20% van de omzet afgeeft!.....Insha alla.h
Bladwijzers