Je hebt geluk dat Allure niej online is, want anders had je allaaaaaang een ban gehad (denk ik)...Geplaatst door Maa
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST
.
K.

Allure is een schat. Zij houd van mijGeplaatst door Kid Capri
Je hebt geluk dat Allure niej online is, want anders had je allaaaaaang een ban gehad (denk ik)....
K.en ik niet van haar.
Niet door vertellen AJAMSOM. Straks maakt zij bal gehakt van mij![]()

Geplaatst door The Arab
Zeg eens eerlijk! heb jij geen andere vriendje gehad voor je huidige man? Ik bedoel niet of je met iemand anders als je man heb geslapen, maar gewoon een vriendje met wie je wel hebt gezoend enzo!
eerlijk waar?? nee echt niet!!
Natuurlijk ben ik wel eens verliefd geweest maar ik kwam er dan altijd weer achter dat et ze alleen erom ging dat ik een mooi uiterlijk had. Maar ik ben niet zo, ik wil niet met iemand omgaan als ik niet met diegene kan trouwen. Dat voelt bij mij gewoon niet goed!
ik zou wel gewoon telefonisch contact hebben en afspreken eventueel ook maar dan moet ik wel sterk de indruk hebben dat je echt serieus bent.
Ik was eerst officieel met mijn man getrouwd en toen pas gingen we afspreken. Dan doe ik tenminste niks stiekems
Dus je hebt weleens met iemand anders afgesproken voor je man?Geplaatst door AmorAmor
eerlijk waar?? nee echt niet!!
Natuurlijk ben ik wel eens verliefd geweest maar ik kwam er dan altijd weer achter dat et ze alleen erom ging dat ik een mooi uiterlijk had. Maar ik ben niet zo, ik wil niet met iemand omgaan als ik niet met diegene kan trouwen. Dat voelt bij mij gewoon niet goed!
ik zou wel gewoon telefonisch contact hebben en afspreken eventueel ook maar dan moet ik wel sterk de indruk hebben dat je echt serieus bent.
Ik was eerst officieel met mijn man getrouwd en toen pas gingen we afspreken. Dan doe ik tenminste niks stiekems

Geplaatst door The Arab
Dus je hebt weleens met iemand anders afgesproken voor je man?
nee gelukkig niet, et was alleen telefonisch. Maar kwam er gelukkig op tijd achter dat die persoon niet serieus was.
He maar, ik gaat er vandoor!! Tot maandag Inschaallah en en fijn weekend jongen!!! maandag verslag haha geintje!!!
Bladwijzers