plannen voor vanavond??
Van the Arab kan ik et al raden!!

Geplaatst door AmorAmor
plannen voor vanavond??
Van the Arab kan ik et al raden!!die gaat naar choumicha kyken en daarna.....
Geplaatst door AmorAmor
plannen voor vanavond??
ik ben ingehuurd door een Matrokkaanse vrouw om te koken voor de mannen op een trouwfeest in utrecht voor de Marokkaanse mannen en vrouwen voor morgen

Ik moet nog gaan werken Mop. En jij! ga je een filmpje samen pakken met je man!Geplaatst door AmorAmor
plannen voor vanavond??
Van the Arab kan ik et al raden!!![]()
niet alleen jij kunt dat raden
die gast gaat weer eens ronddwalen rondom muntplein

komt er geen leuke film ofzo vanavond op tv?.....ik moet eerst mijn notebook regelen, had m aan iemand gegeven om xp op te zetten....daarna ga ik waarschijnlijk bij mn zus langs....gezellie
Nee AmorAmor, dit weekend sta ik even droog!!! Jij niet he! Altijd lekker bonken met je mannetje! Maar ik kan wel even vooruit, gisteren was Naoual even bij me!Geplaatst door AmorAmor
plannen voor vanavond??
kan je gewoon ingehuurd worden ......?? zalik onthouden voor als ik ga trouwen offe ken dat weer niet?Geplaatst door PrikbordKok
ik ben ingehuurd door een Matrokkaanse vrouw om te koken voor de mannen op een trouwfeest in utrecht voor de Marokkaanse mannen en vrouwen voor morgen

Geplaatst door The Arab
Nee AmorAmor, dit weekend sta ik even droog!!! Jij niet he! Altijd lekker bonken met je mannetje! Maar ik kan wel even vooruit, gisteren was Naoual even bij me!
ARAB je hebt nog altijd je rechter hand.![]()

Geplaatst door najat1986
kan je gewoon ingehuurd worden ......?? zalik onthouden voor als ik ga trouwen offe ken dat weer niet?
Trouwen! Jij trouwen???? heb je al iemand om mee te trouwen dan!![]()
Bladwijzers