vaak zijn de gescheiden jongens jaloers op getrouwde jongens vanwege omdat hij een vrouw heeft en waarmee hij elke dag mee slaapt
getrouwde jongens zijn jaloers op gescheiden jongens omdat zij veel vrijheden hebben en niet elke dag aan de kop gezeurd worden
Zei de Marokko-deskundige "Sportfreak" hij is afgestudeert aan de Maroc.nl-UV.Geplaatst door SportFreak
vaak zijn de gescheiden jongens jaloers op getrouwde jongens vanwege omdat hij een vrouw heeft en waarmee hij elke dag mee slaapt
getrouwde jongens zijn jaloers op gescheiden jongens omdat zij veel vrijheden hebben en niet elke dag aan de kop gezeurd worden
![]()

Geplaatst door Fadje
Zei de Marokko-deskundige "Sportfreak" hij is afgestudeert aan de Maroc.nl-UV.
![]()
hahahahahaha![]()

Iedereen is altijd wel een een beetje jaloers op elkaar. Er wordt altijd gekeken naar wat men niet heeft ipv wat men wel heeft.
Marokkanen zijn altijd jaloers, maak nie uit om wat

je hebt gelijkGeplaatst door MaNaNa
Iedereen is altijd wel een een beetje jaloers op elkaar. Er wordt altijd gekeken naar wat men niet heeft ipv wat men wel heeft.

Geplaatst door Don Vito
![]()
Ik ben jaloers op mijn kat. Als ik om 07:00 AM de deur uit ga ligt ze op de bank te slapen. Als om 19:00 thuis kom ligt ze daar nog steeds te slapen.
Wat een leven zeg!
Of bedoelen jullie dat niet?
"Het gras van de buren is altijd groener"Geplaatst door SportFreak
Ik sluit me daarbij aanGeplaatst door Don Vito
Geplaatst door Waltertje
![]()
Ik ben jaloers op mijn kat. Als ik om 07:00 AM de deur uit ga ligt ze op de bank te slapen. Als om 19:00 thuis kom ligt ze daar nog steeds te slapen.
Wat een leven zeg!
Of bedoelen jullie dat niet?
Wollahiela.
Bladwijzers