nogal wiedesGeplaatst door Tamza_N_Rif
Vriend van me zei: al neemt de waarheid de trap en de leugen de lift, op een gegeven moment komt de leugen op een hoogte, dat het gewoon niet meer hoger kan.
architectonisch gezien gaat de trap naar op het dak en de lift raakt het 'plafond'
Geplaatst door Goodnight
![]()
Snap em niet.
Volgens mij was het toch zo: al neemt de waarheid de trap en de leugen de lift, de waarheid haalt hem in...ofsjow iets?
Ik Denk Dat je Bedoelt: Al Draagt Een Aap Een Gouden Ring, Het iS En Blijft Een Lelijk Ding!
![]()
Al neemt de leugen de trap en de waarheid de lift dan is de leugen er eerder.Geplaatst door Goodnight
![]()
Snap em niet.
Volgens mij was het toch zo: al neemt de waarheid de trap en de leugen de lift, de waarheid haalt hem in...ofsjow iets?
Gewoon de gulden middenweg kiezen en de roltrap nemen.
Helemaal mee eens.Geplaatst door Twinkle_Croft
Idd.
Liegen keert zich vroeg of laat tegen je, maar dingen niet vertellen is het beste.![]()
![]()

Omdat mensen niet graag horen dat ze fout zitten, ikzelf stel eerlijkheid zeer op prijs, maar soms kan ik ook geprikkeld reageren terwijl ik weet dat het klopt, het ligt dus net aan de reactie van diegene, hij kan het wel degelijk op prijs stellen alleen zn reactie hoeft niet altijd positief te zijn.Geplaatst door Futbolista_fem
Maar veel mensen zijn het niet die eerlijkheid op prijs stellen.
How come?
Wat ik merkte is dat mensen die zo druk met zichzelf bezig zijn dat ze de realiteit uit ogen verliezen, zij kunnen eerlijkheid absoluut niet waarderen vanwege het feit dat hun visie wet is geworden.
Als je dit niet snapt, geeft niet, ik soms ook niet
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Geplaatst door Futbolista_fem
Maar dingen niet vertellen, gaat toch op een gegeven moment aan je knagen?
Niet als het beter is om te zwijgen, dan om te praten.![]()
dus jij een twinkel zijn eigenlijk voorstanders van leugens !Geplaatst door Lissa
Helemaal mee eens.![]()

Eens! Swaar mee eens.Geplaatst door Futbolista_fem
:/

Bepaalde mensen kennen er niet tegen jah. Soms moet je leren, weten hoe je de waarheid toch over kunt brengen. Zodat ze het wel/ makkelijker accepteren.Geplaatst door Futbolista_fem
Vandaar mijn vraagteken.
Ik ben er inmiddels achtergekomen dat men eerlijkheid helemaal niet op prijs stelt. Wel jammer.
:/
Nee, goed lezen!Geplaatst door Ze'tje2
dus jij een twinkel zijn eigenlijk voorstanders van leugens !
Bladwijzers