Geplaatst door MaNaNa
:aandachttopic:
Weet jij wat je moet doen?
Een eigen productielijn van smileys beginnen.
Ik zie je zo vaak wat tussen twee dubbelepunten zetten.![]()

Eigenlijk zou ik dat best kunnen doen! En tegen een mooie prijs verhuren die smillie's. Soort van smsje wat je koopt. Safie, ik heb al een mooi pand op het oog. (@ thaGGeplaatst door S!m
Weet jij wat je moet doen?
Een eigen productielijn van smileys beginnen.
Ik zie je zo vaak wat tussen twee dubbelepunten zetten.![]()
)
Maar dan moet ik wel de illegale download tegengaan. Straks worden mijn smillies misbruikt, in de onderwereld van smilliehandel. Sommige zijn nog minderjarig man. :kleinenanabijvoorbeeld:
Ik heb ze lief weet je dat!![]()
Geplaatst door MaNaNa
Eigenlijk zou ik dat best kunnen doen! En tegen een mooie prijs verhuren die smillie's. Soort van smsje wat je koopt. Safie, ik heb al een mooi pand op het oog. (@ thaG)
Basher.
Da Girl

Je kent wel die psycho figuren die zo'n bijnaam hebben. Vaak geschifte killers enzo.Geplaatst door Tha Girl
Basher.
Da Girl
Nu hebben we Nana the Basher . Weet je hoe cool dat klinkt!
Eej thnx man, jij bent echt creathea
(Voor je eigen bestwil, you know it!)
Nog met trots die nick dragen ook. Scandalous!Geplaatst door MaNaNa
Je kent wel die psycho figuren die zo'n bijnaam hebben. Vaak geschifte killers enzo.
Nu hebben we Nana the Basher . Weet je hoe cool dat klinkt!
Eej thnx man, jij bent echt creathea
(Voor je eigen bestwil, you know it!)
![]()
Je hebt ook wel gelijk, maar je moet niet iets afkraken voordat ik een mening heb, anders vorm ik mijn mening naar aanleiding van jouw gekraak.
Da Girl

Jij bent ill jij!Geplaatst door Tha Girl
Nog met trots die nick dragen ook. Scandalous!![]()
Je hebt ook wel gelijk, maar je moet niet iets afkraken voordat ik een mening heb, anders vorm ik mijn mening naar aanleiding van jouw gekraak.
Da Girl
Het zou toch gaar zijn als jij heel enthousiast begint te zijn en ik daarna nog moet gaan bashen! Beter voorkomen dan genezen. :bestlogischhoor:
Ik was heus niet enthousiast over dat kaartenhuis hoor. Waar zie je me voor aan?Geplaatst door MaNaNa
Jij bent ill jij!
Het zou toch gaar zijn als jij heel enthousiast begint te zijn en ik daarna nog moet gaan bashen! Beter voorkomen dan genezen. :bestlogischhoor:
Da Girl

Geplaatst door Tha Girl
Ik was heus niet enthousiast over dat kaartenhuis hoor. Waar zie je me voor aan?
Da Girl
Ewa mijn gebash sloeg dus zeker wel ergens op, je wilt het gewoon niet toegeven.
Mag ik de volgende x wel mee? :Plieeeeeeeeeeeeeeeees:
Bladwijzers