Geplaatst door sjakiebla
precies, ben ikdezelfde avond nog thuis, als ik tsjechie zeg, dan denkt ze gelijk aan die bloedmooie valentina's en zvetlana's, dus dan mag ik helemaal niet gaan
ja, jerez 2 jaar geleden en de TT al 3 jaar
waarom neem je haar niet gewoon mee
mag niet van r ouders en ze durft niet achterop voor zo'n lange afstandGeplaatst door tkoba3t
waarom neem je haar niet gewoon mee
Geplaatst door sjakiebla
precies, ben ikdezelfde avond nog thuis, als ik tsjechie zeg, dan denkt ze gelijk aan die bloedmooie valentina's en zvetlana's, dus dan mag ik helemaal niet gaan
ja, jerez 2 jaar geleden en de TT al 3 jaar
gekkenhuis....ik moet dit jaar ook maar eens gaan.
spanje of portugal...

Tijd MAAK je.Zeker voor een relatie.Geplaatst door Couscousje
Een jaartje of 2 geleden was ik smoorverliefd op 1 of andere nitwit (bleek achteraf, uiteraard), helemaal hoteldebotel zoals alleen ik kan zijn. Die verliefdheid was behoorlijk eenzijdig, te meer omdat de beste jongeman aangaf "geen tijd te hebben voor een relatie". Ik slikte dat natuurlijk voor zoete koek, immers, het is onvoorstelbaar dat zo een jongen gewoon niet geinteresseerd is, allicht. Affijn, om een lang verhaal kort te maken: van de week hoorde ik iemand hetzelfde opmerken, "geen tijd voor een relatie". Ik ben nu stukken minder goedgelovig dan vroeger, maar ik vraag me toch af:
Is dit nou werkelijk mogelijk: geen tijd hebben voor een relatie?
Stelling: "Geen tijd hebben voor een relatie" is een goedkope smoes om je niet te binden.
Wat vinden jullie?
Kan je echt geen tijd hebben voor een relatie?
Of maak je wel tijd, als je echt geinteresseerd bent in die persoon, ongeacht je drukke schema?
Cc
portugal is in oktober pas toch?spanje is al ergens inhet begin,jerez iigGeplaatst door WatIsNjou?
gekkenhuis....ik moet dit jaar ook maar eens gaan.
spanje of portugal...
welke bike?Geplaatst door sjakiebla
mag niet van r ouders en ze durft niet achterop voor zo'n lange afstand
yep..Geplaatst door sjakiebla
portugal is in oktober pas toch?spanje is al ergens inhet begin,jerez iig
ik wil of in het begin of het eind....in beide landen is het dan prettig weer,niet te warm en ook niet koud.
eerst kawasaki Z1000, nu zelfbouwfietsGeplaatst door WatIsNjou?
welke bike?![]()
Geplaatst door sjakiebla
eerst kawasaki Z1000, nu zelfbouwfiets![]()
zelfbouw praktijken...
van welk merk?
maart red ik niet, dan zit ik in marokko, maar als je naar portugal wilt, kunnen we wat plannen, vriendne van mij gaan ook; we gaan dan wel vliegen en niet met de motorGeplaatst door WatIsNjou?
yep..
ik wil of in het begin of het eind....in beide landen is het dan prettig weer,niet te warm en ook niet koud.
Bladwijzers