Voetbal kijken is goed voor je relatie. Tot deze vaststelling kwamen onderzoekers van het Engelse 'Mental Health Foundation'. Terwijl mannen supporteren voor een team, komen ze in contact met hun vrouwelijke kant.
Dit moet hét gedroomde onderzoek zijn voor mannen die van hun vrouw niet naar het voetbal mogen. Tijdens een wedstrijd laten mannen hun emoties de vrije loop. Ze wenen (huilen), nemen elkaar vast, dingen die ze anders nooit zouden doen.
Dit is bevorderlijk voor de emotionele ontwikkeling van de mannelijke voetbalsupporter en voor hun relatie, vooral die met hun partner.

Geplaatst door SportFreak
Ze wenen (huilen), nemen elkaar vast, dingen die ze anders nooit zouden doen.
!!
Jij bent echt maf.

Yup. Dit heb ik al vaker geroepen. Maar-ja. Als iemand het echt niet leuk vind.Geplaatst door SportFreak
Dit is bevorderlijk voor de emotionele ontwikkeling van de mannelijke voetbalsupporter en voor hun relatie, vooral die met hun partner.
found it !!
ewa sf, en nu?![]()

Geplaatst door Latina moslima
found it !!
ewa sf, en nu?![]()
hahahhaahhahahahahhaah
oooh ja dit ...maar bij een relatie ..maar Mfesles heeft geen relatie die moet eerst zijn zusjes en moeder wegschoppen en dan gaan wij gezellig voetbal kijken
Geplaatst door SportFreak
hahahhaahhahahahahhaah
oooh ja dit ...maar bij een relatie ..maar Mfesles heeft geen relatie die moet eerst zijn zusjes en moeder wegschoppen en dan gaan wij gezellig voetbal kijken
ahahahaha, niet verwacht hè?!
ja vriend, i got my eyes on you![]()
nou,wat een kutonderzoek!!
goed voor een homo relatie ja!

Geplaatst door Elien
nou,wat een kutonderzoek!!
goed voor een homo relatie ja!
hahahahaah ja voor de mietjes die gaan janken bij de vrouwen tijdens een wedstrijd
hahaha echt homo

Geplaatst door Latina moslima
ahahahaha, niet verwacht hè?!
ja vriend, i got my eyes on you![]()
hahaahah nee niet verwacht![]()

niet als je een relatie met mij hebt, ik zit 90 minuten lang sarcastische opmerkingen te maken...anders is er geen hol aan![]()
Bladwijzers