To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
'Als je afwezig bent tijdens mijn strijd, verwacht dan niet dat je aanwezig mag zijn bij mijn succes...'
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Beetje vergezocht, vind je niet?
Mensen blijven spitten door zulk soort afbeedlingen.

Geplaatst door RinC
Beetje vergezocht, vind je niet?![]()
Rinc, hoe oud was je ook al weer toen je dit plaatje zag?
Juist, ja.![]()
Cola Is lekker overigens...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

haha dramaqueen

Geplaatst door Spitsboef
![]()
Rinc, hoe oud was je ook al weer toen je dit plaatje zag?
Juist, ja.![]()
Cola Is lekker overigens...
Is oud, maar jah...
Coca cola is trouwens haraam verklaard door sommige, dus...![]()

Bier ook he!Geplaatst door RinC
Is oud, maar jah...
Coca cola is trouwens haraam verklaard door sommige, dus...![]()
![]()

Kattepis trouwens ook.![]()
ik probeer zo weinig mogelijk coca te drinken .. ( trouwens het schrift in het arabisch is zo duidelijk dat het echt niet toevallig kan zijN! )
trouwens blijkt waarschijnlijk dat in pepsi iets van een varken zit.. dus ik zou ook niet meer drinken als ik jullie was !

Als je echt Arabisch kunt lezen en niet als een kip zonder kip haatzaaiers volgt dan zou toG iets anders lezen...Geplaatst door amOer
ik probeer zo weinig mogelijk coca te drinken .. ( trouwens het schrift in het arabisch is zo duidelijk dat het echt niet toevallig kan zijN! )
trouwens blijkt waarschijnlijk dat in pepsi iets van een varken zit.. dus ik zou ook niet meer drinken als ik jullie was !
O ja...voor je eigen ontwikkeling:
http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola
Rambo
P.s.: Tot op heden geen betere cola kunnen vinden dan Coca Cola. Dus voorlopig houd ik het op Coca Cola.
Bladwijzers