Mijn god ejGeplaatst door kurac
Simmie, ik heb heel heel kort geleden sex gehad with a girl that looks just like you(foto). Echt!!
Als ik met haar ben, dan ben ik een soortvan met jou, en als ik met r sex, dan heb ik een soortvan sex met jou.
Ik sta dr steeds van te kijken als ze zoooow anders reageert dan jij.. want ze is niet jij, en toch een beetje ook weer wel. Heerlijk dit bizarre..![]()
Maar ik meen dit echt!![]()

Dodi_vega, Bes7atek!Geplaatst door dodi_vega
... Ondertusssssssssssenn.. lekker geslapen...
Heerlijk... Kben weer aanspreekbaar..
![]()
Maar ff serieus, een goeie Arabische vriend van mij heeft echt een dikke vette keilange glanzende neus..Geplaatst door Sembabel
Mijn god ej![]()
Zaken doen?

Geplaatst door LeeNa
Dodi_vega, Bes7atek!
![]()
LeeNa.. allahye3tek saha..
![]()

Geplaatst door kurac
Simmie, ik heb heel heel kort geleden sex gehad with a girl that looks just like you(foto). Echt!!
Als ik met haar ben, dan ben ik een soortvan met jou, en als ik met r sex, dan heb ik een soortvan sex met jou.
Ik sta dr steeds van te kijken als ze zoooow anders reageert dan jij.. want ze is niet jij, en toch een beetje ook weer wel. Heerlijk dit bizarre..![]()
Maar ik meen dit echt!
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je niet spoort voor je me gelooft?![]()

Dank je!Geplaatst door dodi_vega
LeeNa.. allahye3tek saha..
![]()
![]()

Geplaatst door LeeNa
Dank je!
![]()
![]()

Ieuwwww glanzende neus?Geplaatst door kurac
Maar ff serieus, een goeie Arabische vriend van mij heeft echt een dikke vette keilange glanzende neus..
Zaken doen?
No thnx
wist wel dak glansend weg moest houdenGeplaatst door Sembabel
Ieuwwww glanzende neus?
No thnx.
Maar geloof je me als ik je zeg dat ik glanzend alleen drbij heb gezet omdat ik mn zin anders niet af genoeg vond?

Nee dan had ik het iets TE gevonden..Geplaatst door kurac
wist wel dak glansend weg moest houden.
Maar geloof je me als ik je zeg dat ik glanzend alleen drbij heb gezet omdat ik mn zin anders niet af genoeg vond?
Keigrote dikke klinkt niet echt aantrekkelijk![]()
Bladwijzers