Heeft iemand kennis van de Nederlandse scheidingsprocedure dat een Internationaal karakter heeft? ( Dus getrouwd in Marokko)
Ga gewoon naar een goede advocaat. Inmiddels hebben die al zo veel ervaring met scheidingen van Marokkanen.
wat wil je weten?
Klopt,Geplaatst door sienia
Ga gewoon naar een goede advocaat. Inmiddels hebben die al zo veel ervaring met scheidingen van Marokkanen.
Maar was gewoon benieuwwwwwwwd. Dacht iemand misschien ervaring mee.

Geplaatst door Asma2
Heeft iemand kennis van de Nederlandse scheidingsprocedure dat een Internationaal karakter heeft? ( Dus getrouwd in Marokko)
Ik weet hoe een hele echtscheidingsprocedure verloopt, volgens mij maakt het niet zoveel uit waar je getrouwd bent. Als je in Nederland scheidt, dat gelden de Nederlandse wetten.
Nou als je getrouwd bent in Marokko en het huwelijk is gelegaliseerd door de vreemdelingenpolitie in Nederland hoelang zo' n procedure kan duren.Geplaatst door Elien
wat wil je weten?
( De tegenpartij van de verzoek indiener gaat niet akkoort met het verzoekschrift)
Toch geen roze kleur en maneschijn![]()
Laat me raden, tegenpartij is een Marokkaanse man?Geplaatst door Asma2
Nou als je getrouwd bent in Marokko en het huwelijk is gelegaliseerd door de vreemdelingenpolitie in Nederland hoelang zo' n procedure kan duren.
( De tegenpartij van de verzoek indiener gaat niet akkoort met het verzoekschrift)![]()
Nouuuu weet niet of dit correct is. Volgens mij maakt het wel uit waar je getrouwd bent. De Marokkaanse wetgeving eist eerst dat je voor de Nederlandse wet scheid voordat je het verzoekschrift in Marokko kunt indienen.Geplaatst door AmorAmor
Ik weet hoe een hele echtscheidingsprocedure verloopt, volgens mij maakt het niet zoveel uit waar je getrouwd bent. Als je in Nederland scheidt, dat gelden de Nederlandse wetten.
Neeeeeeee, dat is mjn zus.Geplaatst door sienia
Laat me raden, tegenpartij is een Marokkaanse man?![]()
Bladwijzers