Yep. De Meiden van Halal.
Ik zit ook te kijken.![]()
Ik kijk maar ik luister niet.Geplaatst door LeeNa
Yep. De Meiden van Halal.
Ik zit ook te kijken.![]()
Tenminste het staat te zacht
Ik staar de hele tijd naar die paarse hoofddoek, wil hem ook! Hebben hebben hebben!

Hihi.Geplaatst door Chida!
Ik kijk maar ik luister niet.
Ik staar de hele tijd naar die paarse hoofddoek, wil hem ook! Hebben hebben hebben!
Ik luister en kijk af en toe.
Ja, ik vind die paarse ook erg mooi.
Geplaatst door Chida!
Ik kijk maar ik luister niet.
Jij moet zwaar eens in Amsterdam ging winkelen met je doekgekte.
Bij ons zijn sjaals/hoofddoeken echt van de straat te geven bijna. In de Kalverstraat heb je veel van die souvenirwinkeltjes die ze in ALLE MOGELIJKE KLEUREN verkopen. Drie voor 6 euro dacht ik.![]()

Geplaatst door Chida!
..op ned1.![]()
ODIE DRIE hahahah die was ik helemaal vergeten
Dank je wel dat je middels een pc een lachje op mn gezicht getovert heb
![]()
K3 is het vast niet.Geplaatst door DRL0VE
![]()
![]()
Waar zie je mij voor aan man, holbewoonster uit Rotterdam?Geplaatst door Sou3adje...
Jij moet zwaar eens in Amsterdam ging winkelen met je doekgekte.
Bij ons zijn sjaals/hoofddoeken echt van de straat te geven bijna. In de Kalverstraat heb je veel van die souvenirwinkeltjes die ze in ALLE MOGELIJKE KLEUREN verkopen. Drie voor 6 euro dacht ik.![]()
Ik heb die winkeltjes allang ontdekt. Echt vet gaaf, vele kleuren komen ook daar vandaan. Binnenkort kom ik zeker inscha allah langs om een paarse doekkie te scoren.![]()
Your welcome!Geplaatst door DRL0VE
![]()
O die drie was echt!!!!!
Je kan net zogoed de Haagsche markt nemen, sla je 2 of meer vliegen in 1 klap, aangezien jij een bollywood junkie bent.Geplaatst door Chida!
Waar zie je mij voor aan man, holbewoonster uit Rotterdam?
Ik heb die winkeltjes allang ontdekt. Echt vet gaaf, vele kleuren komen ook daar vandaan. Binnenkort kom ik zeker inscha allah langs om een paarse doekkie te scoren.![]()
![]()
Bladwijzers