...Hoe zou jij dan willen heten?![]()
Fedoua.

Ik ben heel erg blij met mijn naam eigenlijk.
Maar als ik een andere naam zou kiezen, is het Mohamed. InshAllah zal ik dan wel mijn zoon zo noemen, mocht ik die krijgen.

Ik vind op dit moment Ikram gewoon bij mij passen, maar op de basisschool wou ik de naam Kim dragen, want daar had je pennen en sleutelhangertjes van.

Ik wilde op de basisschool altijd Cindy heten.Geplaatst door BaMb-InO
Ik vind op dit moment Ikram gewoon bij mij passen, maar op de basisschool wou ik de naam Kim dragen, want daar had je pennen en sleutelhangertjes van.

Geplaatst door Riffiaatje
Ik wilde op de basisschool altijd Cindy heten.
Mijn zusje ook! Dat was tevens haar fun-email adres.
InshaAllah Appieman, sidi Mohammed is een prachtige naam.
Ik vind Fadoua meer bij je passen. Noem het vreemd, maar ik zie Fadoua bij jou staan. Ik weet ook niet hoe ik het moet verklaren.Geplaatst door BaMb-InO

Jij Darbouka ik Bendir, ff serieus, zou Fedoua dan niet beter bij mij passen en Fadoua bij jou?Geplaatst door Tamriel
Ik vind Fadoua meer bij je passen. Noem het vreemd, maar ik zie Fadoua bij jou staan. Ik weet ook niet hoe ik het moet verklaren.![]()

Nintendo.
Ja ik ben Fedoua en jij Fadoua. Maar serieus, heb jij deze nick niet elders gehad?Geplaatst door BaMb-InO
Jij Darbouka ik Bendir, ff serieus, zou Fedoua dan niet beter bij mij passen en Fadoua bij jou?![]()
Bladwijzers