Eyeworks produceert op 17 januari 2007 wederom het TV-programma
‘De Nationale IQ Test 2007’
Net als vorig jaar zijn wij nu ook weer op zoek naar publieksgroepen die live de IQ test maken in de studio. Aangezien dit jaar Esmaa van de Meiden van Halal te gast is. Willen wij graag Moslima’s uitnodigen.
Durf jij het aan om uw IQ te laten testen? Ga dan de uitdaging aan en geef je op!
De test wordt live uitgezonden op woensdagavond 17 januari. De opnames zijn in Amsterdam, van 20.30 uur tot 22.30 uur.
Interesse?Geef je op door een mail te sturen naar testjezelf@eyeworks.tv! Vermeld daarbij naam, telef.no, email, leeftijd en achtergrond/opleiding. Dan nemen wij contact met je op!

Ik wil wel komen,maar ik betwijfel of ik er mooi zal uitzien met een hoofddoek en een stoppelbaard.
De postmoderne identiteitspolitiek van de persoonlijke (etnische,seksuele)levensstijl sluit naadloos aan bij de gedepolitiseerde maatschappijopvatting, waarin elke groep( in dit geval de moslima's) wordt verklaard en een specifieke status verkrijgt. Doe niet mee aan deze non-gebeurteins.

Spijtig, want je naam kon jij gemakkelijk in Heidi veranderen om een plaats te versieren tussen al die oogverblindende pointdexter moslima's waarvan iedereen droomt.Geplaatst door hij die...
Doe niet mee aan deze gebeurtenis.
DJINIOUZ moet hierheen! Hij is de meest geniale prikker! Fenomenaal gewoon! Zonder hem geen waardige IQ-test!
Vind ik..
Als hij op tv komt, ga ik mijn plasmascherm ijverig schoonpoetsen, mijn telefoon laten stikken met een kussen, de deurbel laten vernielen door wat hangjongeren uit mijn straat en in mijn mooiste kaftan voor de tv wegzwijmelen.
Dan ben ik echt helemaal voor hèm alleen!![]()

Het antwoordt van Djiniouz 'Ja, dat vindt ik ook'.Geplaatst door Camillah
DJINIOUZ moet hierheen! Hij is de meest geniale prikker! Fenomenaal gewoon! Zonder hem geen waardige IQ-test!
Vind ik..

Geen zin an, die meid van halal loopt natuurlijk weg als een vraag over seks gaat?
mijn IQ was bij mijn sollicitatie bepaald en zo ben ik op mijn nick gekomen
Geplaatst door Flupke.
Het antwoordt van Djiniouz 'Ja, dat vindt ik ook'.
Jij bent echt te dom voor woorden, je tracht een ander dom te doen overkomen en je valt zelf door de mand met je zwakzinnigheid!
Het antwoordT? Het is hij antwoordt, of het antwoord ZONDER "t". Damn, hóe dom kun je zijn..
Kom trouwens niet met "Dat deed ik juist bewust, om aan te tonen dat Djiniouz spelfouten maakt". Je zei namelijk "het antwoordt van Djiniouz" en kwam daarna pas met hetgeen hij zou zeggen. Bespaar jezelf de moeite en gêne dus.
Zeker weer zo een geniaal idee van een mlticulti-pulieke omroeper.
De meiden van halal belichamen de exotische moslima's geweldig.De ander. Met andere woorden het multiculturalisme is een ontkende, omgekeerde,zichzelf in de staart bijtende vorm van racisme, een racisme op afstand. het heeft zogenaamd respect voor de identiteit van de Anderen en beschouwd deze als een besloten authentieke gemeenschap waar tegenover hij, als multiculturalist, een afstand bewaard die mogelijk wordt gemaakt door zijn bevorrechte universele positie. Het multiculturalisme is een racisme dat de eigen positie van elke positieve inhoud ontdoet. Niettemin behoudt hij deze positie als het bevoorrechte lege punt van universaliteit waar vanuit andere culturen kunnen worden gewaardeerd en gedevalueerd. Het muliculturele respect voor de eigenheid van de Ander is juist een manier om de eigen superioriteit te bekrachtigen. laten we de IQ van moslima's testen echt krankzinneg!!!

Bladwijzers