To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wa Alekouim salaam.
Waar was je dan?

Aleikoum Asalaam.Geplaatst door RinC
I'm back![]()
![]()
Was je weg dan?![]()

Vermist!Geplaatst door Chida!
Wa Alekouim salaam.
Waar was je dan?
Nee, ik was bezig met een eigen onderzoek over hoelang ik zonder PB kan en wat dat met me doet. Ben ook tot de conclusie gekomen dat ik naast Maroc.nl weinig andere sites ken. Waar ik het meest mijn tijd had doorgebracht was op de youtube site. En kwam daar een paar opmerkelijke, grappige dingen tegen waaronder dit:

We hebben je gemist man! In de tussentijd is het hier bijna een sex en dicht site geworden.

Geplaatst door Djiniouzz
We hebben je gemist man! In de tussentijd is het hier bijna een sex en dicht site geworden.
Dus alleen maar losbandigheden hier als de kat van huis weg is![]()
Wie was de boosdoener? [/shekkam]
@Apple, ja man. Een weekje ofzo![]()

Een weekje? Zwakkeling!Geplaatst door RinC
![]()

iwa hamdoelah 3la slamtekGeplaatst door RinC
I'm back![]()
![]()

Ah ok.Geplaatst door RinC
Stiekem op vakantie?

Geplaatst door MaNaNa
Een weekje? Zwakkeling!![]()
Shwiya shwiya, langzaam afbouwen.Volgende keer iets langer. Heb een paar keer wel langer dan een week volgehouden
![]()
Bladwijzers