Sjeeeeeej hór, nu al op!? OP = OP, ik rot wel weer op naar mijn eigen koelkast..Geplaatst door Shinny
Is op.
Is zo snel gegaan man, heb er nie eens egt van kunnen genieten. Wrom zijn die broodjes zo klein, waarom ?!
Als je mijn reet wil doe je junkfood, als je reet van HaasHaas wil doe je gebakken eitje in olijfolie ofzo.![]()
Omdat als ze groot zouden zijn, ze niet meer klein kunnen blijven, waardoor ze dus genoodzaakt zijn als groot te worden gezien, waarbij jij ze dan niet meer klein vindt, wijl zij dat eigenlijk nog wel willen, maar jij dit niet eens in de gaten hebt omdat jij volop duurzaam aan het genieten bent en zij in de tussentijd alles behalve genieten van de aanraking met jou kiezen, waarna zij het zwaard der gerechtigheid in je maagje zullen doen zwaaien, opdat jij zult eindigen met nóg meer honger dan aanvankelijk voor het nuttigen van je visburger het geval. Heel logisch dat ze niet groot zijn dus, jah.
Plaats ff foto van je ass, dan zal ik de knopen in mijn veters doorhakken en een definitieve beslissing omtrent mijn avondmaal nemen. Get je ass snel aan het plaatsen, ben uitgehongerd hier!
Bsa7tek! Ik heb nog niks gegeten. Heb trek in een spies met geroosterde garnalen en verse ananas toe.![]()
Dan niet toch. Ik rollebol de bedrijvende zoen met liefde over de vloer niet, bij de weg.Geplaatst door HaasHaas
Kijk zit nu even in decoratie-modus.
Als je nu zegt dat we rollebollend over de vloer liefde gaan bedrijven en zoenen enzo, tja dan is ander verhaal. Dan ik pak mijn gekke muts en dan ik jou lache maken. Maar nu even niet. Tenzij je weet wel![]()
Decoratie-modusse nog hè.

Geplaatst door Sofhie
Bsa7tek! Ik heb nog niks gegeten. Heb trek in een spies met geroosterde garnalen en verse ananas toe.![]()
Gegrild mag ook wel...
Ik eet met je meeeeeeee.. .. of je het nu wil of niet... !![]()

Geplaatst door HaasHaas
Kijk zit nu even in decoratie-modus.
Als je nu zegt dat we rollebollend over de vloer liefde gaan bedrijven en zoenen enzo, tja dan is ander verhaal. Dan ik pak mijn gekke muts en dan ik jou lache maken. Maar nu even niet. Tenzij je weet wel![]()
Eerst de liefde bedrijven, dan eventueel nog zoenen.
Geplaatst door dodi_vega
Gegrild mag ook wel...
Lieffie, ik heb M&M's voor je, of je nu wilt of niet!![]()
Ja!Geplaatst door dodi_vega
Gegrild mag ook wel...
Je bent van harte welkom. Wil je er ook licht pikante saus bij? Ik wel!

Geplaatst door Sofhie
Ja!
Je bent van harte welkom. Wil je er ook licht pikante saus bij? Ik wel!
Dank U..
Licht pikant is wel goed hoor. Ik eet wel wat de pot schaft, als er maar geen mayo gebruikt wordt..
Waar kan ik komen eten..
@ camillah, nee geen snoep voor mij. Kheb al heel de dag gezondigd..![]()

Geplaatst door Camillah
Sjeeeeeej hór, nu al op!? OP = OP, ik rot wel weer op naar mijn eigen koelkast..
Omdat als ze groot zouden zijn, ze niet meer klein kunnen blijven, waardoor ze dus genoodzaakt zijn als groot te worden gezien, waarbij jij ze dan niet meer klein vindt, wijl zij dat eigenlijk nog wel willen, maar jij dit niet eens in de gaten hebt omdat jij volop duurzaam aan het genieten bent en zij in de tussentijd alles behalve genieten van de aanraking met jou kiezen, waarna zij het zwaard der gerechtigheid in je maagje zullen doen zwaaien, opdat jij zult eindigen met nóg meer honger dan aanvankelijk voor het nuttigen van je visburger het geval. Heel logisch dat ze niet groot zijn dus, jah.
Plaats ff foto van je ass, dan zal ik de knopen in mijn veters doorhakken en een definitieve beslissing omtrent mijn avondmaal nemen. Get je ass snel aan het plaatsen, ben uitgehongerd hier!
Was net ff snacks gaan zoeken in de keuken.
Heb snickers en twix.

Geplaatst door Sofhie
Laytiksa7a.
Oeh, garnalen. Ik zeg maar niets.![]()
Bladwijzers