Ik zou alles anders willen verdelen ..! om te beginnen de multinationals verbieden , voor 30 jaar de grenzen van elke landje , eilandje sluiten voor het vervoeren van goederen incl grondstoffen ..behalve menselijk verkeer en kenniseconomie , meer niet .?.![]()
Revolutionair denken en elk volkje moet eerst zelf te raad bij zich gaan ..Wedden dat Nl tegen die tijd leeg zou zijn .
na deze saneringsperiode , gaan we wereldwijd rond de tafel . Crasy van schepsel die puur kosmotisch wil denken ..
< De balance moet hersteld worden , autoregulatie werkt al lang niet meer ..het is de vraag wanneer een verwoestende oorlog zich gaat plaats vinden ..de demokratie gaat ten onder van binnenuit ..geen feileloos systeem .!.>

maar we hebben een half eeuw de tijd om wat van de huidige chaos te maken .ze3ma het is nog niet te laat . het was even een poging om mezelf een zetje te geven richtind mijn bedje met twee kussens ..
Beslama .
Het wordt tijd dat je gaat slapen schepsel.
Mooie voornemen wel. Ik kan wel een tig zaken opnoemen die veranderd kunnen worden, maar ja.. wie luistert er nou naar mij..

Kan moeilijk slapen , dus mijn poging om mijn hersens te pesten was tevergeefsGeplaatst door Babyface
Het wordt tijd dat je gaat slapen schepsel.
Mooie voornemen wel. Ik kan wel een tig zaken opnoemen die veranderd kunnen worden, maar ja.. wie luistert er nou naar mij... Ik kan soms goed luisteren Fatiha .
<Babyface pas niet bij jou ..ik krijg de neiging om een voorstelling van je gezicht te maken>

Bladwijzers