..om een boek te schrijven?

Ik vind reageren op pb al een hele uitdaging.
Nee, schrijven is voor hen die de talent hebben om boeiend te schrijven. Vind ik dan.
Jij geen gedichtenbundeltje?

Ja.Geplaatst door Riffiaatje
..om een boek te schrijven?![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
'Als je afwezig bent tijdens mijn strijd, verwacht dan niet dat je aanwezig mag zijn bij mijn succes...'
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ik wil mijn gedichten wel ooit bundelen, in een mooi bundeltje dat ik door kan geven aan m'n kindjes, insha Allah.Geplaatst door MaNaNa
Ik vind reageren op pb al een hele uitdaging.
Nee, schrijven is voor hen die de talent hebben om boeiend te schrijven. Vind ik dan.
Jij geen gedichtenbundeltje?
M@riska, waarover dan?

iedereen denk ik in de leeftijd 16-17.

Ik lees geen boeken en heb er geen behoefte aan (weinig tijd ook). Vroeger dacht ik er wel aan. Toen had ik wahd enorme fantasie. Nu is 't helemaal gone!![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boeken schrijven is zooo seizoen 2002/2003.
Ik.
Ik ben er ook aan begonnen, meer een auto biografie. Totdat de schuldgevoel steeds sterker werd en ik er halverwege mee gekapt ben.
Het zou "importhuwelijk" heten. Het verhaal ging over een meisje dat gekoppeld werd door haar nichtje met jongen die hier al in Nederland verbleef, maar zonder verblijfsvergunning. Zij trouwden. Begin was rozewolken en maneschijn, totdat de problemen waar de jongen meekampte één voor één naar voren kwamen..
Van begin af aan wist ik dat het niet aan het imago van ons Marokkanen zou bijdragen, integendeel. Dus heb ik het nooit afgemaakt. Ik zou me schuldig voelen als ik mee zou werken aan het verslechteren van onze imago. En een boek schrijven om daarmee geld te verdienen over de rug van anderen heen? Nee, ik lijd liever honger.

Mijn god, wat houd ik toch van leugenaars.Geplaatst door Na_Logica
Ik.
Ik ben er ook aan begonnen, meer een auto biografie. Totdat de schuldgevoel steeds sterker werd en ik er halverwege mee gekapt ben.
Het zou "importhuwelijk" heten. Het verhaal ging over een meisje dat gekoppeld werd door haar nichtje met jongen die hier al in Nederland verbleef, maar zonder verblijfsvergunning. Zij trouwden. Begin was rozewolken en maneschijn, totdat de problemen waar de jongen meekampte één voor één naar voren kwamen..
Van begin af aan wist ik dat het niet aan het imago van ons Marokkanen zou bijdragen, integendeel. Dus heb ik het nooit afgemaakt. Ik zou me schuldig voelen als ik mee zou werken aan het verslechteren van onze imago. En een boek schrijven om daarmee geld te verdienen over de rug van anderen heen? Nee, ik lijd liever honger.
Geplaatst door BIGIR
Mijn god, wat houd ik toch van leugenaars.
Lieg BIGIR en je bent de slaaf van de duivels.
Bladwijzers