Wie heeft dat weleens gegeten? En is het lekker? Kastanjes, zijn die ubberhaupt lekker?
![]()
zull

Geroosterde kastanjes ruiken heerlijk, maar ik heb het nog nooit geproefd eigenlijk.
L’esprit d’escalier.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

hep het even nagevraagd en het schijnt dat het een beetje een notensmaakje heeft. In Amerika worden ze op straat verkocht. In zo'n bak weet je wel. Net als bij ons dat ze op straat gerookte slakken verkopen.Geplaatst door A_K_A
Geroosterde kastanjes ruiken heerlijk, maar ik heb het nog nooit geproefd eigenlijk.

Gerookte slakken?Geplaatst door HaasHaas
hep het even nagevraagd en het schijnt dat het een beetje een notensmaakje heeft. In Amerika worden ze op straat verkocht. In zo'n bak weet je wel. Net als bij ons dat ze op straat gerookte slakken verkopen.
Nooit van gehoord.
Goh een nootsoort met een notensmaak, how come?Geplaatst door HaasHaas
hep het even nagevraagd en het schijnt dat het een beetje een notensmaakje heeft. In Amerika worden ze op straat verkocht. In zo'n bak weet je wel. Net als bij ons dat ze op straat gerookte slakken verkopen.![]()

gekookt, gerookt, allemaal in 1 pot klaargemaakt.Geplaatst door A_K_A
Gerookte slakken?
Nooit van gehoord.

Nat?Geplaatst door HaasHaas
gekookt, gerookt, allemaal in 1 pot klaargemaakt.
Ik heb nu zin in slakken, klaargemaakt door mn moer.![]()
Geplaatst door HaasHaas
Wie heeft dat weleens gegeten? En is het lekker? Kastanjes, zijn die ubberhaupt lekker?
![]()
Ik!
Geplaatst door HaasHaas
![]()
tamme kastanjes zijn heerlijk ja.
Geplaatst door wytze
tamme kastanjes zijn heerlijk ja.
Vroeger, op de kleuterschool en later op de basisschool, gingen wij altijd tamme kastanjes verzamelen bij het bos vlakbij school. Lekker waren die dingen joh
![]()
Bladwijzers