Ik heb de laatste tijd 's avonds erg veel last van mijn lenzen, en mijn bril ben ik kwijtgeraakt waardoor ik mijn ogen ook niet even rust kan gunnen van die rotlenzen. Tijd voor een nieuwe bril dus. Maar watvoor één? Ik ben vandaag in drie winkels geweest, maar ik ben zo'n kneus die niet alleen kan kiezen.
Bij de laatste winkel had ik een mooie gezien van Ralph Lauren voor 250,-, maar de verkoopster vond dat ik er een strenge uitstraling van kreeg. Toen was ik maar weer weggegaan.

Ik wil deze.
![]()
L’esprit d’escalier.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Bij de Specsavers hebben ze hele leuke, met verschillende kleurtjes en aparte modelletjes..
Vind het bijna jammer dat ik al een leesbril heb, maar over een paar maandjes kijken we wel weer..![]()

Ik wil ook een leuk nieuw brilletje...
Geldt die actie bij specsavers nog?
19-06-2004
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Geplaatst door 7eloua
Ik wil ook een leuk nieuw brilletje...
Geldt die actie bij specsavers nog?
2 halen, 1 betalen?
Volgens mij wel, hoor..

Kom...bril halen.Geplaatst door Fatya
2 halen, 1 betalen?
Volgens mij wel, hoor..

Geplaatst door 7eloua
Kom...bril halen.
Oki, ik heb een hele coole gezien.. Met felroze en paars..![]()

Ik wil weer een gekke, wel rechthoekig weer en een leuk kleurtjeGeplaatst door Fatya
Oki, ik heb een hele coole gezien.. Met felroze en paars..![]()
.
Heb u binnekort tijd?
Dat zeg ik ook al shi 2 jaar. Ik kan maar geen keuze maken + ik ben een beetje shker. En kwil er pas een beetje geld aan uitgeven alsie echt goed is. En ik heb ook nog een beetje een niet echt brillenhoofd. Hmm.

Geplaatst door 7eloua
Ik wil weer een gekke, wel rechthoekig weer en een leuk kleurtje.
Heb u binnekort tijd?
Ik heb elk weekend tijd en elke dinsdag.. Heb verder toch geen leven..![]()
Bladwijzers