Ja ik heb hem ontdekt![]()

Die ultra kleine dosis jaloezie die in mijn aderen stroomt, speelt meestal op muziekale momenten op.
Deze man doet zwaar ouwe

Als je nou eens wist waar hij over zingt :/
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Niet erger als andere liedjes. Ik vind het juist mooi hoe hij het omschrijft.Geplaatst door Spitsboef
Als je nou eens wist waar hij over zingt :/

Hij zingt over wiet en 'hash' en vraagt zijn geliefde om het voor hem te vullen als ie leeg is ( sebsie= soort pijp) Daar doen ze dus Marokkaanse drugs in en brengen ze de dag mee door. Smerig troep is dat.Geplaatst door Bidawia_Bighir
Niet erger als andere liedjes. Ik vind het juist mooi hoe hij het omschrijft.
Maar ik vindt het wel geinig hoe hij dan een parodie maakt van een bestaande liedje...\
![]()

Ryan Leslie is echt goed!!!

Ik zie nog steeds het verschil niet met andere liedjes van tegenwoordig.Geplaatst door Spitsboef
Hij zingt over wiet en 'hash' en vraagt zijn geliefde om het voor hem te vullen als ie leeg is ( sebsie= soort pijp) Daar doen ze dus Marokkaanse drugs in en brengen ze de dag mee door. Smerig troep is dat.
Maar ik vindt het wel geinig hoe hij dan een parodie maakt van een bestaande liedje...\
![]()
![]()

Ik wel: de een neemt het in de studio op en de ander op straatGeplaatst door Bidawia_Bighir
Ik zie nog steeds het verschil niet met andere liedjes van tegenwoordig.![]()
![]()

Geplaatst door Spitsboef
Ik wel: de een neemt het in de studio op en de ander op straat![]()
![]()
Bladwijzers