• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Verwijderen nummers Ipod (nano)

~
      Ingeschreven
      Aug 2007
      Sekse
      Reputatie Macht
      13555
      Likes Ontvangen
      111
      Likes Gegeven
      62

Standaard Verwijderen nummers Ipod (nano)

Heb dat ding zeker een jaar en weet nog steeds niet hoe je nummers kan verwijderen. Bij Itunes, zie ik helemaal geen afspeelijst(en) die in mijn Ipod staan. Dus kan ze van daaruit ook niet verwijderen. :/

Prikker Anouarx's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2001
      Sekse
      Reputatie Macht
      16
      Likes Ontvangen
      0
      Likes Gegeven
      0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patience. Bekijk Berichten
      Heb dat ding zeker een jaar en weet nog steeds niet hoe je nummers kan verwijderen. Bij Itunes, zie ik helemaal geen afspeelijst(en) die in mijn Ipod staan. Dus kan ze van daaruit ook niet verwijderen. :/
      Wat is dat een gare software zeg, die iTunes.

Die oordopjes van die iPod nano heb ik 2 keer vervangen. Die dingen gaan snel kapot.

  
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Sekse
      Reputatie Macht
      14391
      Likes Ontvangen
      102
      Likes Gegeven
      30

Standaard

Klik bij iTunes op muziek (links) en dan heb je als het goed is een afspeellijst die telkens gesynchroniseerd wordt met de lijst in je ipod. Als je nummers in de afspeellijst in iTunes verwijderd en daarna de boel synchroniseert dan worden de nummers ook in je ipod verwijderd.

Very Important Prikker mulan's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Sekse
      Reputatie Macht
      1287
      Likes Ontvangen
      10
      Likes Gegeven
      8

Standaard

Het kan erger. Ik heb 2,5 jaar naar dezelfde (willekeurig uitgekozen door Itunes) muziek zitten luisteren. Nou ja muziek...er zaten ook van die deuntjes tussen die ik om de een of andere vage reden op mijn pc had staan. Heb eindelijk door hoe het werkt maar toch 2,5 jaar weggegooid muziekplezier.

Anyway..je moet als je je Ipod aansluit ff checken en je eigen Ipod op Itunes aanklikken. Dan krijg je van die tabbladen en moet je mijn muziek klikken. Dan zie je welke lijst je op je Ipod hebt staan en kun je daarna de lijst zoeken en liedjes verwijderen die je eruit wil hebben. Ofzo. Ik ben slecht in het uitleggen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
      /
      To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
      /
      /
      (@3.00)

Firem rou7 inou,Firem tessa inou,Tamazirt inou,Telit r oul inou,Telret d idemen inou,Tamazirt inou..

  
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Sekse
      Reputatie Macht
      14391
      Likes Ontvangen
      102
      Likes Gegeven
      30

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mulan Bekijk Berichten
      Het kan erger. Ik heb 2,5 jaar naar dezelfde (willekeurig uitgekozen door Itunes) muziek zitten luisteren. Nou ja muziek...er zaten ook van die deuntjes tussen die ik om de een of andere vage reden op mijn pc had staan. Heb eindelijk door hoe het werkt maar toch 2,5 jaar weggegooide muziekplezier.

Anyway..je moet als je je Ipod aansluit ff checken en je eigen Ipod op Itunes aanklikken. Dan krijg je van die tabbladen en moet je mijn muziek klikken. Dan zie je welke lijst je op je Ipod hebt staan en kun je daarna de lijst zoeken en liedjes verwijderen die je eruit wil hebben. Ofzo. Ik ben slecht in het uitleggen.

Ik zet altijd eerst iTunes aan, verwijder daar de nummers die ik wil verwijderen en daarna koppel ik mijn ipod aan de pc waarna de nummers ook op mijn ipod worden verwijderd.

Very Important Prikker mulan's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Sekse
      Reputatie Macht
      1287
      Likes Ontvangen
      10
      Likes Gegeven
      8

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ourzazate Bekijk Berichten
      Ik zet altijd eerst iTunes aan, verwijder daar de nummers die ik wil verwijderen en daarna koppel ik mijn ipod aan de pc waarna de nummers ook op mijn ipod worden verwijderd.
      Dat is inderdaad logischer en gemakkelijker. Dat kan dus geen optie voor mij zijn.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten