????

alleen als je in staat bent over de poortjes te springen.
zull

Nein, maar je kunt wel een tijdelijke kopen uit de automaat, voor een uur of een hele dag.
19-06-2004
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ik heb een week OV. Het is voor mijn ouders. Ze moeten morgen ergens in Rotterdam zijn. Ik moest voor ze uitzoeken hoe ze er moesten komen, en zie nu dat ze met de metro moeten. Ik vrees dat springen niet gaat lukken met de conditie van mn pa en de rok van mn ma.![]()

let wel dat er verschillende chips bestaan. nou ja, niet echt. de chips zijn hetzelfde, alleen heb je de ret en nog andere busmaatschappijen waar je dus een eigen kaartje moet kopen. voor het geval je moet overstappen op de bus.

Een tijdelijke OV-kaart voor een uur?Wat houdt dat in en wat kost het?

Ja, ze moeten ook overstappen op de bus. Maar in de bus kunnen ze wel een kaartje kopen dus?

kost iets van 6 euro zo uit men hoofd. maar doe maar eens zoeken bij www.ov9292.nl
daar staat ook gelijk bij wat het je kost.
dus mocht je zo'n dagding kopen voor 6 euro, hou er dan rekening mee dat ie niet overal geldig is. alleen bij de RET. mocht je dus een bus nodig hebben, dan mag je weer voor het aantal strippen gaan betalen. maar dan in een vorm van de chip dan. want die chip is overal.

Bladwijzers