Toen ik gisteravond terug in het zuiden was, ging ik even langs mijn zus. Ik kreeg een glas melk en wat studentenhaver en ben toen even op haar bed gaan liggen terwijl de baby in zijn bedje naast me sliep. Ik maakte maar een foto van mezelf, want wat moet je anders als je niks beters te doen hebt. Veel te warme trui, man, liep gans de dag te klagen dat ik het warm had gisteren.

Leuke trui, fous!

Leuk figuurtje Fous.![]()

Ma Sha Allah 3lik,leuk leuk leuk BOM... meskina...

Haha, dankjulliewel voor de complimenten over mijn vingers, trui en figuur.

Leuke Spijkerbroek

Thee met mijn familie, toen waren we bij mijn schoonzus, ze had echt lief rekening met me gehouden en voor de eerste gang een uitgebreide maaltijdsalade gemaakt zónder vis! Tweede gang was vlees, dus ging ik alvast afwassen, maar in ieder geval al één keer met ze aan tafel kunnen eten.
En tweede foto weer thee met mijn familie, toen waren we bij andere schoonzus. Zij had voor de eerste gang van die gevulde loempia's gemaakt en voor mij had ze er twee zonder kip. Lief he?

Dankjewel, -PI-.
Met een handjevol nichtjes en neefjes even naar het pleintje om te spelen. Een aantal waren wat verderop aan het voetballen, terwijl twee neefjes en een nichtje en ik (die in zwarte jeans en paars truitje) gingen schommelen. Ander nichtje was met mijn telefoon aan het spelen en maakte wat foto's.

Heerlijk om te zien zeg.
Shukran Eder, voor je openhartigheid, Allahi Ye7fadkoum min kouli 3ayn 7asouda..
Bladwijzers