Spannenddddddd, ik hou 't niet meer, maar most important, what to wear!
Ik neem ba3da wel zakdoekjes mee, ik heb gehoord dat Nonsens en Isch shi heavy standup gaan doen.
Dehya, hoe laat begint het spektakel?
![]()

Aweddi stand-up. Ik bezwijk hier onder het pus, snot, hoesten, niezen etc. The joke is on me. Ik voel echt een burn-out aankomen. Heb al weken te doen met zieken, hechtingen die losschieten, bezoek, logees van zowel hier als Nederland. Enige die still standing is ben ik, maar als ik val, ga ik goed vallen en kom 3 weken niet overeind. Dan mogen ze mij pamperen.
Maar goed... what to wear? Doe maar je oudste huisjurk en kom hier snotruimen.![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Uploaded with
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

wil je zo graag die 10 euro prijzengeld, toets?![]()

Niks gaat toets te ver om het prijzengeld op te strijken.
Lukt wel hoor Ron, niks mooiers dan er zijn voor mensen die je nodig hebben. De jongens komen net binnen van school en heerlijke knuffel gekregen met een natte puppykus. Dat maakt alles goed.
Oh wacht.... ze hebben weer nieuwe kwaaltjes gevonden. Amine heeft nekpijn en kan zich niet 'bewegen', maar potje voetballen of op de skateboard zal wel lukken zo meteen hem kennende en Marouan heeft buikpijn en keelpijn beweert ie.
Klinkt heerlijk, maar volgens mij kun jij die zorg zelf ook wel gebruiken. We kunnen gewoon omstebeurt elkaar vertroetelen.
Haha, zo een klassieker waar iedereen zijn handen, neus, schoenen aan afveegt. 'Ah mama's jurk, grrrr, snuit.'

Genoeg materiaal, of niet? Isch helpt je wel als je moe bent. Ah nee he, je gaat niet mijn topic verpesten met geklaag over moeder zijn en kinderen en ziek hier, ziek daar, zidi yallah, haal die takshita tevoorschijn en we gaan stralen vanavond, bismiLlahi rRahmani rRahim! Ellende ineens, ik zie de grijze wolk al aankomen. Even serieus, who are ya kidding, je pamper krijg je pas om als je niet meer zelfstandig naar het toilet kan gaan en soep je dagelijkse uitje wordt a galti, tot die tijd is 't spieren kweken, ik heb wahed lading biceps voor jou, zelfs mijn neusspieren zijn van staal nu, lijkt nu net of ik steroïden gebruik, wacht even, kusje op m'n spieren geven. A kya seni! Huisjurk.
Ik begin dat woord echt te haten, noem het gewoon easy momma wear ofzo.
A goya het gaat om de eer! Ik draag de prijs trouwens op aan iemand anders.
Real, je moet nog wel een beetje vrolijk naar werk kunnen, niet van depri-moeders naar zieke patiënten, en laat haar je niet voor de gek houden, er zijn surrogaatmoeders aanwezig in hetzelfde gebouw, alleen weet ze niet precies waar. Vraag 'r maar waar haar zieke zoon ligt te rusten.![]()

We waren gisteren nog niet klaar toen je weg moest, dus ik heb nog een en ander te klagen, maar dat verzet ik wel en ik hou je topic vanaf nu klaagvrij. Takchita is uit de mottenballen, stof weggeblazen van de pumps en ik ga zo even kammen... sinds lange tijd. Maar ik zit liever in het publiek en luister wel mee naar Isch. Ik denk dat de toeschouwers massaal weglopen als ik het weer over zieke kroost heb.
Too bad voor jou. Huisjurk/soepjurk is wat het is, je kunt het nog zo haten, maar dat doet niks af aan het feit.
Maar goed, ik ben wel in voor een gezellig avondje. Heel misschien als het lukt met school en tig andere dingen ben ik in mei in Nl voor 4/5 dagen voor de bruiloft van onze eerstgeboren neefje en dan kom ik je halen.
En hou op me weg te zetten als een luie, onverantwoordelijke moeder. De nanny is ontslagen, ze wilde ineens van die rare dingen als rechten, vakantie, salaris etc.

Krazie pieple!