RutteVerhagen zeggen dat het onbegrijpelijk is. Wilders heeft ingestemd met elke stap, opeens loopt ie weg bij de finale
Wat een joker.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.viejo pendejo se extravia

Henk en Ingrid zouden niet zo blij zijn met de bezuinigingsmaatregelen.....
Zelf pijnlijke beslissingen nemen past natuurlijk niet in zijn plan
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Pech voor Henk en Ingrid. Voor ons ook, trouwens![]()

1 groot toneelspel. Ik vind dat ze wel op cultuur kunnen bezuinigen, want hier hebben we genoeg aan.
Nu krijgen al die pvv-ers nog wachtgeld en shit.. nog 4 jaar doorbetaald. meer konden ze niet uithalen. Het doek is gevallen
Bla.

Europese maatregelen??? Nederland wil zelf 3% halen..

Of zou dat moeten. Ik wil naar 0% tot in de eeuwigheid. Ik ben dat geleen zat, dat doe ik zelf ook niet.
Ik zie niet in wat 5% bezuinigen zo'n drama maakt. Iedereen op elke 20 euro 1 minder. Nou en.
Bijna een kwart van de begroting, de grootste post, gaat naar afbetaling van de schuld![]()

Je moet 't m wel nageven.....hij weet het er wel in te peperen dat hij er voor de aow'ers is.....
Veel kiezers te halen in die groep

Wat een Joker. Gekke Geert is nu op radio 1, gelikt praatje, gaat hem weer stemmen opleveren. Eea lijkt sterk op al lang van te voren gepland.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Bladwijzers