Salaam alaikoum allemaal,
Er hebben al een flink aantal gezinnen die geholpen willen worden onder andere ook een stichting in Rotterdam die ons benaderd heeft.
Alleenstaande moeders met kinderen die niet door hun geholpen kunnen worden en er zullen vast meer zijn want wij zijn nog maar net begonnen maar de donaties zijn minimaal in tegenstelling tot het aanbod van de gezinnen zullen we vast mensen gaan teleurstellen dat mag toch niet gebeuren!
1 pakket is 40 euro kom op mensen help een handje mee! Je zult er veel hasanaats voor terugkrijgen inchallah !
Verder zijn we opzoek naar vrijwilligers die flyers willen uitdelen, donateurs zoeken en voedselpakketten samenstellen en afgeven!
Er missen nog mensen rondom gebied gelderland, limburg, utrecht, den haag!!!
Amsterdam hebben wij alhamdolilah meer dan genoeg!
Tawayaghetç is de taal van de liefde, meer liefdevoller kan het namens haar nooit worden. Prachtig, werkelijk, prachtig.

Nou ja, ik denk niet dat er mensen in Nederland of Belgie zijn die zonder eten zitten (tenzij ze er zelf voor kiezen). Als je weinig geld hebt, doe je je boodschappen bij de Aldi. Als je helemaal geen geld hebt, doe je beroep op een uitkering. Wel goed initiatief verder, maar ik zou me eerder richten op landen waar mensen het pas echt hard nodig hebben.

Die zijn er dus jammer genoeg wel, mensen die maar net kunnen rondkomen of misschien net niet. Alsof de Aldi zo goedkoop is, ja voor ons wel maar voor veel mensen niet. En al helemaal niet in hier in BE. Maar ja zoals er al vermeld staat er zijn al wel mensen die zich hebben aangemeld voor een pakket, dus ze bestaan jammer genoeg wel.
Dus als er mensen zijn die willen doneren heel graag!! Mochten jullie willen doneren kunnen jullie me pmen voor t rekeningnr.

Als je geen armoede zelf kent of ziet om je heen dat wil nog niet zeggen dat pechvogels niet bestaan.
Ook in landen waar volgens jou "het pas echt nodig hebben" heb je ook miljonairs rondlopen en die kun je ook zeker niet 1,2,3 herkennen.
Jij denkt dat onze systeem ideaal en geen falen kent en dat mensen die pech hebben het zelf maar zien op te lossen?
Vergeet niet dat wij anno 2012 miljaarden pompen in systeembanken. Gek is dat eigenlijk?
Laatst gewijzigd door schepsel; 14-07-12 om 03:56.

Heej, maar waarom niet gewoon naar de voedselbank? Dat is gewoon gratis. Juist bedoeld voor die specifieke doelgroep. Hoeft niemand te doneren. Je kunt je daar wel bij voor aanmelden om te helpen inpakken. Volgens mij werkt het prima.

Aleykoum salaam.
Kunnen ze van zo een pakket de hele maand eten?

Je kan haar pmmen stupidddd.
Good luck, hoop dat er veel geld enzo binnenkomt.
Spatula.

Waarom zo agressief dan?
Bladwijzers