advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/9 12 ... Laatste
Resultaten 1 tot 10 van de 88
Like Tree36Likes

Onderwerp: badr hari in mekaar geslagen door agenten

Could B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Sekse
    Leeftijd
    28
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    3
    Likes Gegeven
    0

Standaard badr hari in mekaar geslagen door agenten

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    Bénédicte Fico, de advocaat van kickbokser Badr Hari, heeft vanmiddag aangifte gedaan tegen het onderzoeksteam van de politie, wegens het schenden van het ambtsgeheim. Dat heeft zij vanmiddag bekendgemaakt. Volgens journalist John van den Heuvel klopt de aantijging van Fico niet. Hij heeft ook gemeld dat het slachtoffer van de vechtpartij zaterdagnacht in de Skybox in de Amsterdam Arena is ontslagen uit het ziekenhuis.
    <section class="clear" style="clear: both; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Helvetica, 'Helvetica Neue', sans-serif; font-size: 11.818181991577148px; ">Fico is van mening dat de politie 'een beetje vergeet' dat zij niet vrij mag communiceren met derden, ook niet met journalisten. 'Het besef dat dat niet kan, dat moet terugkeren', liet de advocaat van Hari vandaag weten aan RTL Boulevard.

Volgens Fico is Badr Hari de afgelopen dagen neergezet als 'een soort vechtmachine die het gedaan heeft.' Over de invloed van Van den Heuvel is ze niet te spreken. 'Het lijkt erop alsof John van den Heuvel één van de rechercheurs van het team is. Hij is bijna à la minute op de hoogte van wat er gebeurt, hij weet het eerder dan ik. Ik vind het geen stijl dat het opsporingsonderzoek op deze manier plaatsvindt. We hebben geen belang bij het ophouden van het onderzoek.'

'Aan gort getrapt'
    Van den Heuvel vindt de reactie van de advocaat 'schofferend' en 'complete onzin'. 'Dit is een advocaat die op zondagmiddag, toen het slachtoffer nog op de operatietafel lag, riep dat Badr er niets mee te maken had.'

Het bruggetje tussen De Telegraaf en de politie klopt niet. 'Met de hand op mijn hart. Wat er nu is gebeurd, ik heb inderdaad contact gehad met het politieteam en ze hebben me gevraagd wat er gebeurd is. Toen heb ik een gesprek gehad en met inachtneming is er informatie gedeeld. Dat is uitzonderlijk, maar als een overvolle skybox aan gort wordt getrapt dan is de prioriteit het vinden van de daders', aldus de journalist.

Koen Everink, het slachtoffer dat zwaargewond werd opgenomen in het ziekenhuis, is inmiddels ontslagen. Hij is overgebracht naar een revalidatiekliniek. Van den Heuvel: 'De kans is groot dat hij niet meer normaal zal kunnen lopen of sporten. Hij is een fervent tennisser en hij is bont en blauw.'

media oorlogsvoering

</section>

Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2002
    Sekse
    Leeftijd
    46
    Reputatie Macht
    11
    Likes Ontvangen
    3
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: badr hari in mekaar geslagen door agenten

Waar staat dat hij in elkaar geslagen is door agenten??
    BoerHarms likes this.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    7
    Likes Gegeven
    12

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geld Bekijk Berichten
    Bénédicte Fico, de advocaat van kickbokser Badr Hari, heeft vanmiddag aangifte gedaan tegen het onderzoeksteam van de politie, wegens het schenden van het ambtsgeheim. Dat heeft zij vanmiddag bekendgemaakt. Volgens journalist John van den Heuvel klopt de aantijging van Fico niet. Hij heeft ook gemeld dat het slachtoffer van de vechtpartij zaterdagnacht in de Skybox in de Amsterdam Arena is ontslagen uit het ziekenhuis.
    <SECTION style="FONT-FAMILY: Arial, Helvetica, 'Helvetica Neue', sans-serif; COLOR: rgb(0,0,0); CLEAR: both; FONT-SIZE: 11.81px" class=clear>Fico is van mening dat de politie 'een beetje vergeet' dat zij niet vrij mag communiceren met derden, ook niet met journalisten. 'Het besef dat dat niet kan, dat moet terugkeren', liet de advocaat van Hari vandaag weten aan RTL Boulevard.

Volgens Fico is Badr Hari de afgelopen dagen neergezet als 'een soort vechtmachine die het gedaan heeft.' Over de invloed van Van den Heuvel is ze niet te spreken. 'Het lijkt erop alsof John van den Heuvel één van de rechercheurs van het team is. Hij is bijna à la minute op de hoogte van wat er gebeurt, hij weet het eerder dan ik. Ik vind het geen stijl dat het opsporingsonderzoek op deze manier plaatsvindt. We hebben geen belang bij het ophouden van het onderzoek.'

'Aan gort getrapt'
    Van den Heuvel vindt de reactie van de advocaat 'schofferend' en 'complete onzin'. 'Dit is een advocaat die op zondagmiddag, toen het slachtoffer nog op de operatietafel lag, riep dat Badr er niets mee te maken had.'

Het bruggetje tussen De Telegraaf en de politie klopt niet. 'Met de hand op mijn hart. Wat er nu is gebeurd, ik heb inderdaad contact gehad met het politieteam en ze hebben me gevraagd wat er gebeurd is. Toen heb ik een gesprek gehad en met inachtneming is er informatie gedeeld. Dat is uitzonderlijk, maar als een overvolle skybox aan gort wordt getrapt dan is de prioriteit het vinden van de daders', aldus de journalist.

Koen Everink, het slachtoffer dat zwaargewond werd opgenomen in het ziekenhuis, is inmiddels ontslagen. Hij is overgebracht naar een revalidatiekliniek. Van den Heuvel: 'De kans is groot dat hij niet meer normaal zal kunnen lopen of sporten. Hij is een fervent tennisser en hij is bont en blauw.'

media oorlogsvoering

</SECTION>
    je mag het geen agenten noemen maar eerder psychopaten/mishandelaars welke live verrotten in het geval zij aan badri hari hebbend gezeten .(de genoemde psychopaten voederen zich netjes met het gene dat verrot en bederft live met het de verrottende ouderdoms verschijnsellen, als gevolge de hunnen nare dood wegens zich te voederen met het de voedsel middellen welke verrotten in aanraking met het de lichaams elementen in het de lichaam van de mens zoals warmte water en bloed en vetten daar door gaan de hunnen lichamen ook verrotten welke bekkend staat als het de verrottende lichaams ouderdoms verschijnsellen dit live in het geheim en live in het de opinions des omniversums des bestaans regences .
    gadjo dilo likes this.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    7
    Likes Gegeven
    12

<SECTION style="FONT-FAMILY: Arial, Helvetica, 'Helvetica Neue', sans-serif; COLOR: rgb(0,0,0); CLEAR: both; FONT-SIZE: 11.81px" class=clear>Fico is van mening dat de politie 'een beetje vergeet' dat zij niet vrij mag communiceren met derden, ook niet met journalisten. 'Het besef dat dat niet kan, dat moet terugkeren', liet de advocaat van Hari vandaag weten aan RTL Boulevard.

'Aan gort getrapt'

media oorlogsvoering

</SECTION>
    je mag het geen agenten noemen en of geen wetsdienaars want allemaal ontkennen/weigeren live bekkend te maken het de hier na te noemen nieuws bestaan aan de elke natie live.

De dalna prologica psychiatrische nieuws bestaan, welke bevat:
    dat de dalna prologica psychiatrie van het bestaans regence omringend de elke omniversums bestaans regences aan het testen zijnd of personen ziek/zwaar geestelijk gestoord/krankzinnig zijnd/schizofreen zijnd /misdadig zullend zijnd tot het niet te doen : aanmelden ,aangeven,bestrijden,arresteren,vermelden,afstraff en,afwijzen ,de misdaad en of misdaden , en of diefstallen,en of drugs bestaan, en of criminele activiteiten, bespioneren het de dalna prologica psychiatrie bestaan ,en of het stelen zijne vrouwe , en of het stelen zijne kinderen, en of het stelen van zijne producten, en of het stelen zijne eigendommen,en of het stelen zijne beroepen,en of het verhandellen de mensen,en of het verkopen de vrouwe,en of het plegen van meineden, en of het dicteren van mensen en kinderen, en of het plegen van ontkennen de feitelijke feiten, en of het plegen van valselijke aangiftes, en of het plegen van moord op mensen en kinderen, en of het verstoren de openbare vrede,en of het gijzellen en ontvoeren en onderdrukken en bedreigen en ontkennen voor mensen en of voor naties dit genoemde prologica psychiatrische nieuws bestaan van het bestaans regence .
    (elke dombo weet waarom het genoemde nieuws bestaan niet word bekkend gemaakt live aan de elke natie dit zo dat de misdaden niet worden aangemeld en niet worden afgewezen en niet worden bestreden en niet worden gezien en niet worden gearresteerd en niet worden afgestraft,en zodat mensen en naties en kinderen in het blinde zullend blijven leven en zullend in het blinde blijven eren de scheinheiligen welke beweren wettig rechtsgeldig te zijn maar toch ontkennen het genoemde nieuws bestaan bekkend te maken aan de elke natie in de originele status wegens het feit dat de scheinheiligen eenzijdig willend blijven leven naar de zinnen van de nazie systemen en willend blijven geeerd zijnd als wettigen rechtgeldigen door mensen naties en kinderen dit eenzijdig in plaats het de neutralisatie bestaan des het de genoemde nieuws en de feitelijke originaliteits bestaan er van dit sinds 1979 live in het geheim en live in het openbaar dit mocht ik niet veraden. ( ik persoonlijk en de mijne originele ik persoonlijk zullend nooit aanmeldingen en of aangiftes en of beschuldigingen geloven voor dat het de genoemde nieuws live is bekkend gemaakt aan de elke natie in de originele status zo als staat te lezen hierbij dezes).
    Laatst gewijzigd door laloon; 14-07-12 om 17:32.
    gadjo dilo likes this.

losbandige extremist Joesoef's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2001
    Sekse
    Reputatie Macht
    4979
    Likes Ontvangen
    370
    Likes Gegeven
    285

Waarom zou het slachtoffer liegen?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Twinmom! BaMb-InO's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2002
    Sekse
    Reputatie Macht
    65150
    Likes Ontvangen
    282
    Likes Gegeven
    533

Wat Joesoef zegt idd. Meneer zal wel wat over Estelle hebben gezegd.

losbandige extremist Joesoef's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2001
    Sekse
    Reputatie Macht
    4979
    Likes Ontvangen
    370
    Likes Gegeven
    285

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BaMb-InO Bekijk Berichten
    Wat Joesoef zegt idd. Meneer zal wel wat over Estelle hebben gezegd.

'Badr Hari sloeg ook in nachtclubs Air en Jimmy Woo om zich heen' - SHOWNIEUWS - PAROOL

Twinmom! BaMb-InO's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2002
    Sekse
    Reputatie Macht
    65150
    Likes Ontvangen
    282
    Likes Gegeven
    533

OMG, kerel spoort niet. Die komt nog wel eens de verkeerde tegen.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    7
    Likes Gegeven
    12

'Aan gort getrapt'

media oorlogsvoering

</SECTION>
    o o o onze opinions des omniversums zij/hij zijnd geestelijk gestoorden vechten met geweld om de vrouw ten strijde de gezonde neutraliteits bestaans denken des neutraliteits liefdes denken en gevoel daar van dit live in het geheim en live in het openbaar als niet te veraden verkrachtingen van het de neutraliteits denkens bestaan des gezondheid des mensen naties en kinderen en de lichamen daar van.

.
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Sekse
    Reputatie Macht
    63216
    Likes Ontvangen
    494
    Likes Gegeven
    150

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laloon Bekijk Berichten
    je mag het geen agenten noemen maar eerder psychopaten/mishandelaars welke live verrotten in het geval zij aan badri hari hebbend gezeten .(de genoemde psychopaten voederen zich netjes met het gene dat verrot en bederft live met het de verrottende ouderdoms verschijnsellen, als gevolge de hunnen nare dood wegens zich te voederen met het de voedsel middellen welke verrotten in aanraking met het de lichaams elementen in het de lichaam van de mens zoals warmte water en bloed en vetten daar door gaan de hunnen lichamen ook verrotten welke bekkend staat als het de verrottende lichaams ouderdoms verschijnsellen dit live in het geheim en live in het de opinions des omniversums des bestaans regences .
    je mag het geen agenten noemen en of geen wetsdienaars want allemaal ontkennen/weigeren live bekkend te maken het de hier na te noemen nieuws bestaan aan de elke natie live.

De dalna prologica psychiatrische nieuws bestaan, welke bevat:
    dat de dalna prologica psychiatrie van het bestaans regence omringend de elke omniversums bestaans regences aan het testen zijnd of personen ziek/zwaar geestelijk gestoord/krankzinnig zijnd/schizofreen zijnd /misdadig zullend zijnd tot het niet te doen : aanmelden ,aangeven,bestrijden,arresteren,vermelden,afstraff en,afwijzen ,de misdaad en of misdaden , en of diefstallen,en of drugs bestaan, en of criminele activiteiten, bespioneren het de dalna prologica psychiatrie bestaan ,en of het stelen zijne vrouwe , en of het stelen zijne kinderen, en of het stelen van zijne producten, en of het stelen zijne eigendommen,en of het stelen zijne beroepen,en of het verhandellen de mensen,en of het verkopen de vrouwe,en of het plegen van meineden, en of het dicteren van mensen en kinderen, en of het plegen van ontkennen de feitelijke feiten, en of het plegen van valselijke aangiftes, en of het plegen van moord op mensen en kinderen, en of het verstoren de openbare vrede,en of het gijzellen en ontvoeren en onderdrukken en bedreigen en ontkennen voor mensen en of voor naties dit genoemde prologica psychiatrische nieuws bestaan van het bestaans regence .
    (elke dombo weet waarom het genoemde nieuws bestaan niet word bekkend gemaakt live aan de elke natie dit zo dat de misdaden niet worden aangemeld en niet worden afgewezen en niet worden bestreden en niet worden gezien en niet worden gearresteerd en niet worden afgestraft,en zodat mensen en naties en kinderen in het blinde zullend blijven leven en zullend in het blinde blijven eren de scheinheiligen welke beweren wettig rechtsgeldig te zijn maar toch ontkennen het genoemde nieuws bestaan bekkend te maken aan de elke natie in de originele status wegens het feit dat de scheinheiligen eenzijdig willend blijven leven naar de zinnen van de nazie systemen en willend blijven geeerd zijnd als wettigen rechtgeldigen door mensen naties en kinderen dit eenzijdig in plaats het de neutralisatie bestaan des het de genoemde nieuws en de feitelijke originaliteits bestaan er van dit sinds 1979 live in het geheim en live in het openbaar dit mocht ik niet veraden.
    o o o onze opinions des omniversums zij/hij zijnd geestelijk gestoorden vechten met geweld om de vrouw ten strijde de gezonde neutraliteits bestaans denken des neutraliteits liefdes denken en gevoel daar van dit live in het geheim en live in het openbaar als niet te veraden verkrachtingen van het de neutraliteits denkens bestaan des gezondheid des mensen naties en kinderen en de lichamen daar van.
    Helemaal eens, had het niet beter kunnen verwoorden.

+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/9 12 ... Laatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 12
    Laatste Bericht: 13-06-12, 13:17
  2. Reacties: 2
    Laatste Bericht: 24-02-12, 20:34
  3. Badr Hari is vrijgelaten door de politie
    Door SportFreak in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 23-11-10, 12:43
  4. Mister Perfect Ernesto Hoost tegen Badr Hari gaat niet door