Wat is jullie mening daarover?
Vooroordelen komen snel aan bod als het om deze groep gaat.

Een tweede kans moet iedereen kunnen verdienen.
Iemand die er meer nodig heeft, moet goed achter zijn/haar oren krabben en de weg pakken.
-NEXT
Ondertekening wordt geladen. Even geduld a.u.b.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Laboudanda Mfg B.V. Co. Ltd is niet aansprakelijk voor enige schade (waaronder directe of indirecte schade, incidentele schade, speciale schade, gevolgschade, immateriële schade etc.) voortvloeiend uit de berichten die gepost worden door Laboudanda Mfg B.V. Co. Ltd.

Iemand die constant in herhaling valt, zal inderdaad eens goed moeten nadenken waar zijn drang om fouten te maken vandaan komt.. EN anders gewoon een goede psycholoog gaan opzoeken als die dat zelf niet weet.
Een fout maken, alé, dat kan gebeuren.. Maar constant de fout ingaan vind ik toch wel egoïstisch..

Allemaal op de brandstapel...

Ok nee... ik lieg.

Ik heb mezelf gevangen gezet in mijn jeugd omdat ik mijn zusje heb laten verkrachten door een halfbroer en er niemand was die me daarvoor strafte.
Ik leid nog steeds onder depressie.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ligt eraan wat ze gedaan hebben.
Bladwijzers