Als je ooit moeder wordt zul je pas beseffen hoe ze zich voelt.
Neem contact op met je moeder en vertel haar dat het goed gaat met je.
-NEXT
Ondertekening wordt geladen. Even geduld a.u.b.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Laboudanda Mfg B.V. Co. Ltd is niet aansprakelijk voor enige schade (waaronder directe of indirecte schade, incidentele schade, speciale schade, gevolgschade, immateriële schade etc.) voortvloeiend uit de berichten die gepost worden door Laboudanda Mfg B.V. Co. Ltd.

Als ik moeder zou zijn en ik zou weten dat mn dochter ff in een lastige periode zit en ook nog eens alleen zit tijdens de ramadan, zou ik zeker bellen om te vragen hoe het gaat en checken of ze wel goed eet enzo.
En tuurlijk moet je goed omgaan met je ouders, maar het hoeft niet altijd eenrichtingsverkeer te zijn.

Ouders begrijpen dat niet altijd, hoe en wat..
Soms moet je ze het wel honderd keer uitleggen haha..
Maar dat geeft niet, dat zijn de mensen die je hebben opgevoed,
dat zijn de mensen de het beste voor je willen, mensen die
altijd voor je zullen zijn.. Heb geduld met ze.
Zonder ouders ben je nergens, believe me!!
Bel je moeder op en vraag hoe het met d'r gaat, en daarna kan je
gelijk ook de vraag stellen waarom ze niet even kon bellen...
liefs perim

Ga naar je moeder.
![]()
Platinum Hair

Toen ik bij m'n ouders was, klaagde mijn moeder over m'n oudste broer, dat ie noooooit belt en vraagt hoe het met haar of papa gaat en dat dat haar pijn deed. Ik liet haar uitpraten en zei 'mama, sorry wallah sorry dat ik dit ga zeggen, maar je bent zelf ook niet de grootste beller van de wereld, ik bel altijd naar je voicemail of je bent de telefoon ergens vergeten, en nog iets, hij is de oudste, hij is qua aandacht verwend, hij verwacht dat iedereen hém gewoon belt en daar leeft ie ook helemaal van op en jij bent z'n moedertje, jij mag hem altijd bellen en tja, niet alleen ouders hebben recht op hun kinderen, ook kinderen hebben recht op hun ouders'. Ze begon me een partijtje te giechelen en bekende schuld, blikseme hadja mammie van me, dus ja halllloooo waarom zou je ineens een masgout el walideen zijn omdat jij ook een keer wil dat je ouders je wat aandacht geven, het is volkomen normaal om je zo te voelen, wees alleen nooit degene die lang niks van zich laat horen ou safi, en ridaa el walideen krijg je sowieso, hard aan het blokken en je best doen, iwa mama, bel die meid!
Misschien heeft ze geen btg...![]()

Ruzie is een groot woord, denk ik. Misschien een beetje boos... ?

Maar IWN, je verspilt toch dagen zonder dat je iets aan je scriptie doet toch?
Dan kun je net zo goed een dagje langs gaan.
Spatula.

Bel der of ga langs! Het leven is te kort om alleen aan jezelf te denken.![]()

Ga naar je moeder of bel haar. Jij krijgt er hasanat voor, vooral in deze heilige maand.
Geef je moeder dan ook aan dat je er mee zit dat ze niet belt.
Moeders zijn nou eenmaal heel gevoelig, vooral als het om dit soort dingen gaat, het bellen en het zien van hun kinderen.
Succes meid.
Bladwijzers