Werk ze, sweethoofd.

Ik heb mn moeder ook wel gezien in de tussentijd, alleen niet bij haar thuis. Het weekend dat ik wilde gaan, ging mn schoonzus bevallen, dus gingen we met zn allen naar mn broer. Dus gewoon een combinatie van omstandigheden dat ik niet ben geweest, niet alleen school. En daarna heb ik haar nog een keertje gezien, maar bij mn zus thuis. Mn broer en zus wonen allebei ook weer in een andere stad. Het is dus niet dat ik mn ouders een maand niet heb gezien, alleen bij ik niet bij mn ouders zelf thuis geweest.
En ik heb haar gezegd dat als ik klaar was, ik dan wel zou komen. Zij heeft niks aan mij als ik geen rust in mn hoofd heb. Normaal ga ik elk weekend en dan blijf ik ook het hele weekend en ook de vakanties. Maar nu moet ze begrijpen dat het ff niet gaat.

"Geen Tweet, SMS, Whatsapp, niet eens een porretje?"
-Hi
Na zoveel serieuze reacties, mag er ook wel een grapje tussendoor.
-NEXT
Ondertekening wordt geladen. Even geduld a.u.b.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Laboudanda Mfg B.V. Co. Ltd is niet aansprakelijk voor enige schade (waaronder directe of indirecte schade, incidentele schade, speciale schade, gevolgschade, immateriële schade etc.) voortvloeiend uit de berichten die gepost worden door Laboudanda Mfg B.V. Co. Ltd.

Bel je moeder.

Wat een verwend rotkind ben jij eigenlijk. Of wacht, dat wist ik altijd al, was het alleen vergeten.

ikweetniks shem!

Bladwijzers