Ik wil ze gaan verkopen. Hier kopen in nl verkopen. Bi3a oe cherja. Moet lukken toch? Nederlandse mensen zijn gek op gesluierde vrouwen. Voor elk doek dat ze kopen hebben ze een onderdrukte vrouw geholpen. Hebben ze leuke verhalen voor aan de tafel,![]()
Spatula.

wat?!
Bla.

Moet je doen! Zo niet, doe ik het wel :-D

Die dingen zijn daar echt zwaar goedkoop, heb er thuis ook een paar. Voor hoeveel wil je ze gaan verkopen per stuk?
He (sallallâhû alaihi wa-sallam) said: "Beware of jealousy, for verily it destroys good deeds the way fire destroys wood." [Abû Dawûd]

Ik snap het niet. Wil je hoofddoeken gaan verkopen?
19-06-2004
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Isch bedoelt afbeeldingen op canvas![]()

In NL zijn ze ook echt overdreven duur. Weet je wat je moet verkopen, Isch? Van die lampen.

Ohh ik dacht dat ze een programma op Canvas zag, Belgische zender. :stoned:
Ja je kan van alles daar inkopen en hier verkopen, maar het is ook leuk om zelf iets te laten produceren daar naar eigen smaak.

Gouden tip Isch: Daar koop je tieranlantijntjes in voor goedkoop, en die verkoop je hier. Hier koop je voedingsmiddelen in als pindakaas, kaas etc en die verkoop je daar.

Kwestie van smaak denk ik.
Bladwijzers