Vrienden zijn mensen die je bijstaan in goede en slechte tijden, in weer en wind, in voor en tegenspoed..
Maar het leven eist helaas soms zijn tol waardoor je bepaalde vrienden geruime tijd niet ziet en of spreekt omdat je het even "druk" hebt met je eigen leventje..
En wat als je gaat trouwen waardoor je bepaalde vrienden en of vriendinnen niet meer ziet omdat je het dan te druk hebt met je eigen leven?? EN of je partner die het niet op prijs stelt dat je te vaak afspreekt met die goede vriendin van je waar je altijd mee afsprak?
Wat zijn vrienden eigenlijk en waarin stel je prioriteiten?
Ikzelf ben iemand die ervan houd om vrienden om me heen te hebben, maar heb ook heel vaak dat ik bepaalde vrienden echt geruime tijd niet zie of spreek en dan vind ik het heel erg en voel me dan zo beschaamd dat ik geen contact heb genomen..
Door de drukte zie je elkaar echt niet vaak, maar de band blijft wel.. Echte vrienden laten voetstappen achter in je hart, maar bewandelen die keer op keer, zelfs wanneer je even niks van je laat horen..
Wat vinden jullie? Zijn je vrienden belangrijk en in wat voor opzicht? Zou je je beste vriend (in) opgeven als je gaat trouwen omdat je partner niet wilt dat je teveel contact met diegene hebt?

Ik heb geen vrienden.
L’esprit d’escalier.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ik heb eveneens geen vrienden.
Wat betreft partner: Mijn partner moet niet teveel zeuren.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Als ik een partner had dan moest ze eveneens niet zeuren.

Ongeveer zo belangrijk:
<------------------------------------------------------------------------------------->
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.viejo pendejo se extravia

Eens je gesetteld bent gaat je leven met je man voor. Dit houdt niet dat een vriendschap geen stand kan houden. Dit houdt in dat je vriendschap stand houdt, als jullie goede vriendinnen zijn.
Mijn vent zou niet moeten zeuren over vriendinnen. We zijn niet ineens elkaars bezit. Soms moet je ook ademen!
Kipfilet met rijst.

Mijn enige vriend is mijn auto. En auto's gaan voor vrouwen.
De profeet Mohammed (vzmh) over de narcis: 'Van twee gekochte broden door een mens, is er één bestemd voor een Narcis. Immers, brood is voedsel voor het lichaam, de Narcis is voedsel voor de ziel'.
Ik sluit de ogen ..een zucht Een goed gevoel Omringd door warme klanken Genesteld in mijn stoel Even...in een andere wereld een muzikale droom Waarin ik weer jong ben en jou bespeel mijn oude.... saxofoon. (c)
De mooiste dingen zijn gratis.
Bladwijzers