Arrogantie en domheid naast je intellectueel luiheid is de reden dat je niet in staat bent om zelf op onderzoek te gaan.
De Koran zegt: “Mohammed is niet de vader van geen van jullie mensen, maar (hij is) de Boodschapper van God en het Zegel der Profeten: en God bezit volledige kennis van alle dingen.” (33:40)
Vraag en Antwoord

19-06-2004
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Anyhow...vreselijk voor die kinderen.

nu maar hopen dat ie niet echt de laatste profeet was anders gaan wij allemaal naar de vuur!
Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

De boodschaap heeft je kunnen bereiken op de ene of andere manier! kijk wat je ermee doet. Hmm wij konden ook niet wachten op marsmannetjes om de ruimte in te gaan, we leven met de wetenschaap dat er meer tussen hemel en aarde is. De evolutie van godsdiensten is al lang voltooid. De mens zwemt in zee van kennis en wetenschaap om niet 112 van boven meer te hoeven bellen voor een profeet of boodschapper, en zijn huid maar zelf moet zien te redden van de grote vuur.

Het gaat er niet om of hetgeen de journalist aanvoert, theologisch (door consensus of anderszins) correct is maar om waarom hij het nodig vindt om op te merken dat de man tegen een Islamitische grondbeginsel heeft gehandeld. Ik kan daarvoor geen geldige journalistieke reden bedenken, wel redenen van subjectiviteit. Hij doet net alsof hij een deskundige moslim is of dito zaakbehartiger van de Islam die uitlegt waarom de man verkeerd heeft gehandeld.
Mooi dat zijn vorm van journalistiekbedrijving bij jullie in de smaak valt. Ik had niet anders verwacht en hoe zou het ook anders kunnen?
Mark61 zijn in de context plaatsen van het gebeuren zou consequenties moeten hebben voor de strekking van mijn post, gezien zijn in het luchtledige zwevende "dus". Zinloos om daarop door te gaan. We zijn wel klaar in dit topic dacht ik zo.
Sjarlus... Ik had vroeger die nick. Weet niet meer waarom ik ben overgestapt op Charlus. Weet evenmin waarom ik daarvoor ben overgestapt op Sjarlus. Wschnl. een lollig bedoelde arabisering van Charlus. Baron de Charlus eigenlijk.

Hij geeft een feit aan. Daar is niks subjectiefs aan.
Je kan niet iets een sekte noemen en het daarbij laten. Dat zou net zo subjectief zijn als jij dat zinnetje wat ie erbij schrijft vindt. Verder zegt hij niet over zijn handelen dat het een daad is tegen de grondbeginselen, maar dat hij zichzelf tot profeet heeft uitgeroepen. En zoals ik al zei is dat een bekend feit. In de islam is de laatste profeet al geweest en er komt geen nieuwe profeet meer na hem.
En verder...heb ik nog iets te zeggen...
miauwwww!
Bladwijzers