Niet-moslims dan, hè.
Uit solidariteit, of zo.
Elk jaar minimaal één in onze vriendenkring.
Niet de gehele Ramadan, hoor.
Maar iftarren doen ze wel bij ons thuis.
Zo ook vandaag.
Een nieuweling.
Wordt vast gezellig straks.
Hebben jullie ook van zulke gasten?
She's so original.

Nee.
Bij mij is het bitch ass of je doet helemaal mee of niet!
Spatula.

Haha, min vriendinnetje heeft et geprobeerd.. Had et haar nog afgeraden, meskiena..
2e jaar dat ze een dagje probeerde, heeft ze ook haar vriend mee laten doen.. En dan bij mij eten..
Dit jaar heb ik ze niet uitgenodigd, om ze dat te besparen..
Always be yourself, unless you can be an unicorn.. Then always be an unicorn..

Ja, een goede vriend vast 7 dagen mee uit solidariteit voor zijn moslimvrienden. Ik vind t best een koel gebaar en je weet nooit waar alhadyaan (leiding) in zit.

Een goede vriend van mij heeft een keer een week meegevast, om te voelen hoe het is en omdat hij het een mooi idee vindt. Had hij me een kaartje gestuurd, mn ma helemaal panisch: ''Waarom wil hij meevasten? Wil hij moslim worden voor jou?!?!?''
![]()

Maar is hij nou wel of niet moslim geworden voor jou?
![]()

wij kregen vroeger altijd familie uit frankrijk of belgie in de ramadan. damn wat was dat vervelend zeg. lui die dan niet 1 weekend komen, maar gewoon rustig 14 dagen bij je komen zitten in de ramadan. mensen hebben het al zwaar, en dan gaan mensen naar mekaar op bezoek om het nog zwaarder te maken. is best irritant. de eerste paar dagen zijn wel gezellig. dan is het leuk. visite is wel leuk. maar visite duurt net zo lang als dat je vis vers kunt houden. daarna moeten ze opzouten.
zull

Bladwijzers