advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 3/7 Eerste ... 234 ... Laatste
Resultaten 21 tot 30 van de 65
Like Tree20Likes

Onderwerp: Ik bied mezelf aan.

^_^
    ^_^ is offline.
    L.S.P.
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Sekse
    I got a brand new dance and it's called the 'ffff-uh'.
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    271
    Likes Gegeven
    453

Standaard Re: Ik bied mezelf aan.

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isch Bekijk Berichten
    Langstudeerder.
    Oehhh, say no more.

Voor jou wil ik wel een gratis taak doen. Dus laat het maar weten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A_K_A Bekijk Berichten
    Ik geef je tien euro als je het volkslied van marokko zingt.
    Meen je die?

Want ik meen het, hè.

^_^
    ^_^ is offline.
    L.S.P.
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    271
    Likes Gegeven
    453

En daarmee bedoel ik dat ik wel echt iets wil doen wat nuttig is, of zo.

Niet zomaar jullie leeg wil roven.

Gewoon BAM!
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Sekse
    Reputatie Macht
    51534
    Likes Ontvangen
    390
    Likes Gegeven
    21

Na de ramadan ga ik klussen thuis, deuren en kozijnen geschuurd en in de verf..

Slaapkamer moet geverfd en 1 muur behangen, maar daar heb ik Isch al voor gecharterd.. En mijn woonkamer ook opnieuw in de verf..

Ik heb zin..
    Always be yourself, unless you can be an unicorn.. Then always be an unicorn..

Very Important Prikker psychische's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2003
    Sekse
    Reputatie Macht
    98275
    Likes Ontvangen
    764
    Likes Gegeven
    7

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk Berichten
    Voor klusjes op korte termijn.

Je kunt wel raden dat ik meer geld dan zelfrespect nodig heb. Ik zit de komende maanden nogal in de shit, echt echt in de shit. Makaynsh el gidama en dat op een heel kut moment. En ja, beetje te trots om geld te lenen, bovendien duurt het nog wel een tijd voor ik het terug kan geven aan mensen. Liever werk ik ervoor.

Ik heb eigenlijk op alle gebieden wel ervaring. Ik kan dingen tillen, (ongevraagd) advies geven, Ikea-meubelen in elkaar zetten, sales-ervaring, service-ervaring, schoonmaak-ervaring, eigenlijk heb ik alles wel gedaan wollah, you name it, ik kan ook wel dingen nakijken op spelfouten (dan moet je niet letten op wat ik hier op het forum typ, had ook een 7,5 voor mijn examen Nederlands ), kindertraktaties maken voor een feestje of zo, noem het maar op. Ik kan allessssssss doen. Heb je een niet al te uitgebreide, maar gruwelijk mooie website nodig? Ik doe het voor je. Moet je iets in Excel verwerken? Paas het, ik doe het voor je. Wil je een mooie muurschildering of kunstig iets? Ik doe het voor je. Heb je iemand nodig die A Capella anasheed zingt of zo? Ik doe het voor je.
    Ik ben een stuk aardiger in het echt, dus maak je daar ook maar geen zorgen over.

Heb je hulp met iets nodig, wat het ook is? Denk aan mij. Ik doe alles voor een beetje doekoe.

Je hoeft me niet te voeden, want ik heb hier nog wel een vetlaag of twee om me van enige energie te voorzien.
    Reiskosten kan ik nog wel bij elkaar sprokkelen, als je niet te ver woont.

Schroom je niet om me te PM'en. Ik heb zwijgplicht, no worries.

En ik maak echt geen grap. Dus laat het me maar weten.
    Maar lieve ^_^ , is het tegenwoordig dan echt zo slecht gesteld met de uitzendbureaus?

Damn, toen ik 20 was, liep ik de eerste de beste uitzendburo binnen en kon ik die middag nog voor de rest van mijn vakantie aan de slag ergens.
    De profeet Mohammed (vzmh) over de narcis: 'Van twee gekochte broden door een mens, is er één bestemd voor een Narcis. Immers, brood is voedsel voor het lichaam, de Narcis is voedsel voor de ziel'.

Ik sluit de ogen ..een zucht Een goed gevoel Omringd door warme klanken Genesteld in mijn stoel Even...in een andere wereld een muzikale droom Waarin ik weer jong ben en jou bespeel mijn oude.... saxofoon. (c)

De mooiste dingen zijn gratis.
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Stille wateren 7eloua's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2004
    Sekse
    Reputatie Macht
    100817
    Likes Ontvangen
    484
    Likes Gegeven
    502

Ik zit zelf btje krap op het moment dus kan je niet payen in ruil voor iets, maar ik wil wel helpen om vacatures met je te zoeken.
    Misschien komt er iets uit, ya knever kneuw.
    19-06-2004

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

^_^
    ^_^ is offline.
    L.S.P.
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    271
    Likes Gegeven
    453

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fatya.. Bekijk Berichten
    Na de ramadan ga ik klussen thuis, deuren en kozijnen geschuurd en in de verf..

Slaapkamer moet geverfd en 1 muur behangen, maar daar heb ik Isch al voor gecharterd.. En mijn woonkamer ook opnieuw in de verf..

Ik heb zin..
    InshaAllah.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door psychische Bekijk Berichten
    Maar lieve ^_^ , is het tegenwoordig dan echt zo slecht gesteld met de uitzendbureaus?

Damn, toen ik 20 was, liep ik de eerste de beste uitzendburo binnen en kon ik die middag nog voor de rest van mijn vakantie aan de slag ergens.
    Probleem is dat ik een soort van twijfelgeval ben. Ik ben geen student en eigenlijk ook geen scholier meer. Ik heb eigenlijk geen kennis te bieden, behalve mijn gare baantjes.

En tegenwoordig zit je ook op e-learning. Had de afgelopen week vier uur gezeten aan een module over verzekeringen. Onbetaald. Had het gewoon prima afgerond, kwam ik op de sollicitatie. Fucking kutte groepssollicitatie, mijn kaken deden gewoon pijn van het nep glimlachen erna. Maar goed, ik had het 1-op-1-gesprek verneukt, kwam niet uit mijn woorden en toen, ja.
    De dag erna weer een uitnodiging om een taaltoets te maken, alles gewoon goed. Kreeg ik een telefoontje dat ik niet bereikbaar ben geweest in het verleden. Twee jaar terug belden ze me elke dag op een oud nummer van me en ik was toen gewoon voorzien van werk. Toch mailden ze weer om de zoveel tijd. Ik ben dus blijkbaar niet betrouwbaar genoeg, omdat ik niet bereikbaar genoeg ben en ze willen een vast iemand blaaaaablablaaaaa.

Echt onzin. Ben niet representatief genoeg voor andere zooi, waar ik beter geschikt voor ben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7eloua Bekijk Berichten
    Ik zit zelf btje krap op het moment dus kan je niet payen in ruil voor iets, maar ik wil wel helpen om vacatures met je te zoeken.
    Misschien komt er iets uit, ya knever kneuw.
    Moge Allah (swt) ons uit die rotte financiële situaties helpen door de middelen op ons pad te brengen, ameen.

Shukran, lief, maar ik heb echt op alles wat los en vast zit gesolliciteerd. Zelfs buiten mijn stadsie. Veel websites al benaderd, nationale vacaturebank, monsterboard, studentenwerk en hun veertigduizend websites, fintrex, etc.

  
    Ingeschreven
    Jan 2004
    Sekse
    Reputatie Macht
    14390
    Likes Ontvangen
    104
    Likes Gegeven
    30

Je hebt een goede taalvaardigheid en je weet hoe je een website in elkaar kunt zetten. Waarom ga je dan niet microbloggen? Met 1 blog over een bepaald onderwerp (je kunt via google achterhalen waar veel naar wordt gezocht/gelezen op internet) kun je dmv clicks, advertenties en producten verkopen 5 euro per dag verdienen. Maak je 10 van die mini websitjes dan zit je zo op 50 euro per dag. Je houdt het bij, je update het en je vernieuwt waar nodig. Om traffic te genereren (bezoekers) heb je tal van manieren. Op google vind je hoe het allemaal werkt, van a tot z.

Je kan ook producten verkopen die je niet bezit en daar een commissie over beuren als een product eenmaal verkocht is. Ebay biedt die mogelijkheid, maar volgens mij zijn er ook andere bedrijven.

Of volg het voorbeeld van de profeet en koop in groothandel 100 paraplus's en ga ze als het regent op Amsterdam centraal station verkopen. Je kan ze inkopen voor 1 euro per stuk. Verkoop ze voor 3 euro en je verkoopt zo 25 stuks op een grijze middag. Dan heb je een winst van 50 euro en schijnt de zon stralend in je hoofd. Niet voor niets zit er in regen veel lbaraka.

Ga op Hoog Catherijne harira verkopen. Maak een grote pan soep, regel zo'n warmhoudding (mark61 kan jou daar ongetwijfeld bij helpen), kost je 25 euro maximaal. Daar kun je 50 kommetjes van schenken, 2 euro per kommetje is een winst van 75 euro. Dadels en shebbakia gratis weggeven, dan blijven de mensen terugkomen.

Wat je ook kan doen met jouw algemene ontwikkeling, is jezelf aanbieden als rechtshulp/juridisch consulent. Schrijf je je in bij de KvK (kost je 40 euro ofzo), maak je een website en ga je een beetje adverteren. Stel je bezwaarschriften op voor mensen, geef je ze tips en advies en je verwijst ze indien nodig naar een advocaat of de juiste instantie. Als je een paar cliënten hebt rolt het balletje voor je het weet tot een grote sneeuwbal.

♥ Ja Volim Tebe ♥ M@riska's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Sekse
    Reputatie Macht
    20345
    Likes Ontvangen
    92
    Likes Gegeven
    183

Wel een vergunning regelen voor die verkoop he! Anders betaal je je scheel aan de boete.

'Als je afwezig bent tijdens mijn strijd, verwacht dan niet dat je aanwezig mag zijn bij mijn succes...'

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Very Important Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Sekse
    Reputatie Macht
    97803
    Likes Ontvangen
    618
    Likes Gegeven
    185

Ik ga nog steeds stuk om die reactie op said,

Als ik snot had in mn neus was het eruit gekomen.
    ^_^ likes this.
    Spatula.

Important Prikker Strenghtt's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Sekse
    Reputatie Macht
    40101
    Likes Ontvangen
    212
    Likes Gegeven
    4

Standaard

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

Voor mijn werk moet ik werkvormen ontwikkelen om in mijn lessen toe te passen. Deze werkvormen moeten gekoppeld worden aan leerdoelen die in het boek staan waar we uit werken. Misschien vind je dat leuk om te doen?? Je zou mij daar zeker bij kunnen helpen. Het gaat om het aanleren van de Nederlandse taal op B1 niveau. Spreek, luister, lees en schrijfvaardigheden Moeten aan bod komen. Als het je iets lijkt, stuur me een privé berichtje en dan kunnen we even kijken op welke manier we iets voor elkaar kunnen betekenen.

Groetjes!
    7eloua likes this.

+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 3/7 Eerste ... 234 ... Laatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. zoek en bied nieuw leven
    Door nieuwleven in forum Man zoekt Vrouw
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 19-08-08, 19:34
  2. Marokaanse webdesigning bureau bied zich aan
    Door atlasplace in forum Te koop
    Reacties: 1