En daarmee bedoel ik dat ik wel echt iets wil doen wat nuttig is, of zo.
Niet zomaar jullie leeg wil roven.![]()

Na de ramadan ga ik klussen thuis, deuren en kozijnen geschuurd en in de verf..
Slaapkamer moet geverfd en 1 muur behangen, maar daar heb ik Isch al voor gecharterd.. En mijn woonkamer ook opnieuw in de verf..
Ik heb zin..![]()
Always be yourself, unless you can be an unicorn.. Then always be an unicorn..

De profeet Mohammed (vzmh) over de narcis: 'Van twee gekochte broden door een mens, is er één bestemd voor een Narcis. Immers, brood is voedsel voor het lichaam, de Narcis is voedsel voor de ziel'.
Ik sluit de ogen ..een zucht Een goed gevoel Omringd door warme klanken Genesteld in mijn stoel Even...in een andere wereld een muzikale droom Waarin ik weer jong ben en jou bespeel mijn oude.... saxofoon. (c)
De mooiste dingen zijn gratis.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ik zit zelf btje krap op het moment dus kan je niet payen in ruil voor iets, maar ik wil wel helpen om vacatures met je te zoeken.
Misschien komt er iets uit, ya knever kneuw.
19-06-2004
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

InshaAllah.
Probleem is dat ik een soort van twijfelgeval ben. Ik ben geen student en eigenlijk ook geen scholier meer. Ik heb eigenlijk geen kennis te bieden, behalve mijn gare baantjes.
En tegenwoordig zit je ook op e-learning. Had de afgelopen week vier uur gezeten aan een module over verzekeringen. Onbetaald. Had het gewoon prima afgerond, kwam ik op de sollicitatie. Fucking kutte groepssollicitatie, mijn kaken deden gewoon pijn van het nep glimlachen erna. Maar goed, ik had het 1-op-1-gesprek verneukt, kwam niet uit mijn woorden en toen, ja.
De dag erna weer een uitnodiging om een taaltoets te maken, alles gewoon goed. Kreeg ik een telefoontje dat ik niet bereikbaar ben geweest in het verleden. Twee jaar terug belden ze me elke dag op een oud nummer van me en ik was toen gewoon voorzien van werk. Toch mailden ze weer om de zoveel tijd. Ik ben dus blijkbaar niet betrouwbaar genoeg, omdat ik niet bereikbaar genoeg ben en ze willen een vast iemand blaaaaablablaaaaa.
Echt onzin. Ben niet representatief genoeg voor andere zooi, waar ik beter geschikt voor ben.
Moge Allah (swt) ons uit die rotte financiële situaties helpen door de middelen op ons pad te brengen, ameen.
Shukran, lief, maar ik heb echt op alles wat los en vast zit gesolliciteerd. Zelfs buiten mijn stadsie. Veel websites al benaderd, nationale vacaturebank, monsterboard, studentenwerk en hun veertigduizend websites, fintrex, etc.

Je hebt een goede taalvaardigheid en je weet hoe je een website in elkaar kunt zetten. Waarom ga je dan niet microbloggen? Met 1 blog over een bepaald onderwerp (je kunt via google achterhalen waar veel naar wordt gezocht/gelezen op internet) kun je dmv clicks, advertenties en producten verkopen 5 euro per dag verdienen. Maak je 10 van die mini websitjes dan zit je zo op 50 euro per dag. Je houdt het bij, je update het en je vernieuwt waar nodig. Om traffic te genereren (bezoekers) heb je tal van manieren. Op google vind je hoe het allemaal werkt, van a tot z.
Je kan ook producten verkopen die je niet bezit en daar een commissie over beuren als een product eenmaal verkocht is. Ebay biedt die mogelijkheid, maar volgens mij zijn er ook andere bedrijven.
Of volg het voorbeeld van de profeet en koop in groothandel 100 paraplus's en ga ze als het regent op Amsterdam centraal station verkopen. Je kan ze inkopen voor 1 euro per stuk. Verkoop ze voor 3 euro en je verkoopt zo 25 stuks op een grijze middag. Dan heb je een winst van 50 euro en schijnt de zon stralend in je hoofd. Niet voor niets zit er in regen veel lbaraka.
Ga op Hoog Catherijne harira verkopen. Maak een grote pan soep, regel zo'n warmhoudding (mark61 kan jou daar ongetwijfeld bij helpen), kost je 25 euro maximaal. Daar kun je 50 kommetjes van schenken, 2 euro per kommetje is een winst van 75 euro. Dadels en shebbakia gratis weggeven, dan blijven de mensen terugkomen.
Wat je ook kan doen met jouw algemene ontwikkeling, is jezelf aanbieden als rechtshulp/juridisch consulent. Schrijf je je in bij de KvK (kost je 40 euro ofzo), maak je een website en ga je een beetje adverteren. Stel je bezwaarschriften op voor mensen, geef je ze tips en advies en je verwijst ze indien nodig naar een advocaat of de juiste instantie. Als je een paar cliënten hebt rolt het balletje voor je het weet tot een grote sneeuwbal.

Wel een vergunning regelen voor die verkoop he! Anders betaal je je scheel aan de boete.![]()
'Als je afwezig bent tijdens mijn strijd, verwacht dan niet dat je aanwezig mag zijn bij mijn succes...'
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ik ga nog steeds stuk om die reactie op said,
Als ik snot had in mn neus was het eruit gekomen.
Spatula.

Voor mijn werk moet ik werkvormen ontwikkelen om in mijn lessen toe te passen. Deze werkvormen moeten gekoppeld worden aan leerdoelen die in het boek staan waar we uit werken. Misschien vind je dat leuk om te doen?? Je zou mij daar zeker bij kunnen helpen. Het gaat om het aanleren van de Nederlandse taal op B1 niveau. Spreek, luister, lees en schrijfvaardigheden Moeten aan bod komen. Als het je iets lijkt, stuur me een privé berichtje en dan kunnen we even kijken op welke manier we iets voor elkaar kunnen betekenen.
Groetjes!
Bladwijzers