Het is een feit!
Net bezig geweest met mijn afstudeervoorstel. Nog een half jaar inshaAllah en dan klaar.. Zo bizar
Kipfilet met rijst.

Niemand blij voor me?

Pff, ik weet er alles van! Waar ga je het over doen?
Begin op tijd, kan ik je zeggen! Dit was echt de lelijkste zomer ever voor mij. Kwam zo traag op gang steeds. Maar ja, ik ben inmiddels bijna klaar met mn scriptie! Gelukkig, want dit kluizenaarsleventje heeft veel te lang geduurd.

Ik ga de toeristische doelgroep onderzoek van mijn stagebedrijf. Hoe lang ben jij bezig geweest met je onderzoek?

Gefeliciteerd. Wat studeer je? Waar gaat je onderzoek over?

Ik ben al meer dan een maand bezig. Maar niet consequent. Heb dagen dat ik niet meer dan 100/200 woorden op papier kreeg. Maar ja, je bent daar naast ook afhankelijk van resultaten. Ik heb bijv 150 respondenten geworven. Het duurde even voordat ik die gevonden had. En de resultaten moeten vervolgens allemaal verwerkt worden in programmaatjes. Dat kost veel tijd. Vooral als je, zoals ik, geen verstand hebt van hoe dat moet. Maar eergisteren bijv heb ik er bijna 10 uur non stop aangezeten. Dus ik kan niet precies zeggen hoe lang ik bezig ben geweest. Maar iig niet 1 week, zoals sommige mensen dat doen. Ken serieus mensen die hun scriptie in 1 week hebben geschreven, en ook nog eens in het Engels!

Ah! Das fijn!! Het einde is in zicht, dame. Nog even en dan klaaaaaar!!

Succes beide.
Inshaallah van scriptieslaaf naar loonslaaf.
-NEXT
Ondertekening wordt geladen. Even geduld a.u.b.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Laboudanda Mfg B.V. Co. Ltd is niet aansprakelijk voor enige schade (waaronder directe of indirecte schade, incidentele schade, speciale schade, gevolgschade, immateriële schade etc.) voortvloeiend uit de berichten die gepost worden door Laboudanda Mfg B.V. Co. Ltd.