Ik zal niets tegen haar zeggen. Klinkt wel lekker!
Ik zal eens kijken of ik er een foto van durf te maken.
Praiseworthy"U trapt nog de verkeerde op de ziel." 87 jaar.
--

Haha 7el, wat heb je dan gemaakt?
Broertje wou graag brownies. En dan nog blueberry muffins. Allemaal wel goed gelukt behalve red velvet cake. Niet genoeg rode kleurstof gekocht en is nu bruin.
Maar nooit meer in die hitte. Met de oven erbij was drama.

Heb Meergranen rghayef gemaakt, normaal en gevuld met gemalen cocos en suiker. Op verzoek van m'n tante. Chhiwat in maroc maken s niet zoals chhiwat in nl maken. Sliep tot 18:00uur vandaag.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Vandaag briwats. Morgeb echt aan de cupcakes! En nog kleren gaan regelen. Eeeeek!
Spatula.

Mj, hier.Het ene wat beter gelukt dan het ander.
Bijlage 16151Bijlage 16152Bijlage 16153Bijlage 16154Bijlage 16155
She's so original.

Oh, mocht max. 5 bestanden in één bericht.
Bijlage 16156Bijlage 16157
En hierbij wil ik ISCH bedanken voor de inspiratie en het heerlijke recept van de broodjes op foto 3! Uiteindelijk heeft zij gewonnen natuurlijk.![]()

Ziet er goed uit Kanz !
Ik wil Isch ook alvast bedanken, want die gaat het recept vast delen met mij na deze post.
![]()

Een dikkevoor Kanz!

TbarkAllah 3lik Kanz!
Ik heb minimuffins gemaakt en minicarrotcupcakes. Er bleek nog deeg voer dus heb ik een lage carrotcake gemaakt. Lekker net zo dun als een boterkoek. Moet zeggen dat ze nooit zo lekker waren als nu. Dus nu tijd voor een andere obsessie
Heb wel geleerd hoe ik mlawza koekjes moet bakken. Verder nog een andere soort.
Kipfilet met rijst.

Bladwijzers