De besnijdenis van jonge joden en moslims moet pas vanaf de leeftijd van 14 worden toegestaan. Voor de ingreep is de toestemming van de jongen nodig. Dit bepleitte de linkse oppositie donderdag in de Bondsdag.
De Duitse volksvertegenwoordiging debatteerde voor de eerste keer over het wetsontwerp over besnijdenis van de regering. De regeling wordt nodig geacht om een wettelijke basis te geven aan de traditie van joden en moslims.
Eerder dit jaar had een rechter namelijk geoordeeld dat de besnijdenis van een jongetje neerkomt op het toebrengen van lichamelijk letsel en dus strafbaar is.
De regering wil besnijdenis van kleine joden en moslims toestaan als die medisch correct wordt uitgevoerd. Voor het kabinet is dat een kwestie van de vrijheid van godsdienst. Voor tientallen critici in het parlement weegt de onschendbaarheid van het lichaam echter zwaarder.
Bron: Trouw.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
In the arithmetic of love, one plus one equals everything, and two minus one equals nothing.
Silence is the language of God, all else is poor translation.
Desires make slaves out of kings and patience makes kings out of slaves.

Ik zie het al voor me. Komt een jongetje aan bij zo'n arts: ''Mag ik een besnijdenis?''
Arts: ''Boven de 14?''
Jongen: ''Ja''.
Arts: ''Heb je ID bij je?''
Jongen: ''Nee, maar is voor m'n vader''.
Arts: ''Sorry, kan het je niet verkopen.''
![]()

Op je 14e??!!
Dan istie op z'n grootst man. Hoe pijnlijk willen ze het maken?!!!!
De profeet Mohammed (vzmh) over de narcis: 'Van twee gekochte broden door een mens, is er één bestemd voor een Narcis. Immers, brood is voedsel voor het lichaam, de Narcis is voedsel voor de ziel'.
Ik sluit de ogen ..een zucht Een goed gevoel Omringd door warme klanken Genesteld in mijn stoel Even...in een andere wereld een muzikale droom Waarin ik weer jong ben en jou bespeel mijn oude.... saxofoon. (c)
De mooiste dingen zijn gratis.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Dan besnijden ze hun jongetjes toch lekker in eigen land.

Of deze:
''Mijn jongen, het werd tijd dat je een echte man wordt..''
''Ehh, wat bedoel je, pap?''
''Morgen is je verjaardag he, je wordt 14 alweer.''
''Ja, dus? Wat krijg ik voor m'n verjaardag dan?''
''Ik dacht eerder aan wegnemen dan krijgen.''
''Ehh, WTH?! -.-''
''Geniet nog maar even van het 13 jaar zijn. Ik leg het morgen wel uit.''
''Ok. 0_o''

Pas toen ik in de eerste m'n biologieboek doorbladerde had ik door dat ik een stukje huid miste. Tenminste, miste: mis niks eigenlijk. Magoed, eventuele zoontje wordt gewoon besneden insha Allah.

Ja man, zet ze voor schut! Net schaamhaartjes en dan wordt er nog een stukje van je piemol eraf gehaald wordt geen fijn jaar. Mijn zoontjes besnijd ik als pasgeborene incha'Allah.
Spatula.

Geen fijn jaar.![]()
L’esprit d’escalier.

Bladwijzers