Zeggen jullie alles tegen je ouders of doen jullie ook weleens dingen die je niet aan je ouders vertelt.
En welke dingen zijn dat?
Geplaatst door missmaghreb
Zeggen jullie alles tegen je ouders of doen jullie ook weleens dingen die je niet aan je ouders vertelt.
En welke dingen zijn dat?haha je hebt mijn rechten gestolen. Jou recht is het aanrecht in de keuken
(grapje)
Ik ben niet altijd ff eerlijk. In sommige gevallen zoals uitgaan vertel ik niet aan mijn ouders. Verder als ik een vriendin heb gehad vertel ik ook niet. Dat was het wel.
En jij missmaghreb ben jij een braaf meisje of doe je ook wel singen die je ouders niet leuk vinden?

Die Missmaghreb toch![]()
Wij zijn heel modern.
Geen geheimen.
Heel open.
We weten alles van iedereen.
Wij houden hier alles naarstig geheim.
Heel conservatief.
En gesloten.
We weten niets van elkaar.
Ik heb echt niks te doen.![]()

Mijn moeder weet ALLES over mij.
Ik kan heel open en eerlijk met mn mams praten.
Het is meestal makkelijker om je kind te vertrouwen als je open met elkaar praat, vind ik.
Wij zijn (vergeleken met anderen) een erg modern gezin.
![]()
![]()
![]()
![]()
xFM.
(ohja deze topic was EIGENLIJK alleen voor de heren?)

Mijn moeder weet ALLES over mij.
Ik kan heel open en eerlijk met mn mams praten.
Het is meestal makkelijker om je kind te vertrouwen als je open met elkaar praat, vind ik.
Wij zijn (vergeleken met anderen) een erg modern gezin.
![]()
![]()
![]()
![]()
xFM.
(ohja deze topic was EIGENLIJK alleen voor de heren?)

soms draai ik wat om de waarheid heenGeplaatst door missmaghreb
En welke dingen zijn dat?![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Waarom heren alleen??? Net of de dames allemaal zo eerlijk zijn.Geplaatst door missmaghreb
En welke dingen zijn dat?
"Achter die hoofddoek schuilt een sigaret"
![]()
Bladwijzers