Het Eindejaarsconcert van Succes Marketing & Productions wat op 30 december in Den Bosch (Maaspoort) zou plaatsvinden is van locatie veranderd.
De organisatie is genoodzaakt om het evenement naar de Groenoordhallen in Leiden te verplaatsen. Alles blijft echter hetzelfde alleen locatie is dus veranderd.
Het concert van 3 januari in Leuven blijft ongewijzigd.
voor eventuele vragen kunt u terecht bij het volgende telefoonnummer 0909-235782237

het zou me niet verbazen als de helft van de artiesten die op de flyer staan niet komen opdagen.Het zijn en het blijven natuurlijk marokanen die het hebben georganiseerd.Ik ben beniuewd naar welke smoes je nu weer hebben.Dat ze geen visa kunnen krijgen heb ik al tig keer gehoord,ik hoop dat het nu een beetje origile isGeplaatst door marochafla
Het Eindejaarsconcert van Succes Marketing & Productions wat op 30 december in Den Bosch zou plaatsvinden is van locatie veranderd.
De organisatie is genoodzaakt om het evenement naar de Groenoordhallen in Leiden te verplaatsen. Alles blijft echter hetzelfde alleen locatie is dus veranderd.
voor eventuele vragen kunt u terecht bij het volgende telefoonnummer 0909-235782237
Dit is nog nooit voorgkomen bij Succes. en dit zal ook nooit voorkomen door deze organisatie.dat is het probleem bij zulke mensen als jij. jullie kijken nooit naar de organisatie die een evenement organiseert.

oh jawel, is bij jullie wel voorgekomen. remember tilburg? mondial festival. anyway ik begrijp wel dat je soms te maken hebt met onmacht en Succes heeft wel laten zien dat ze geen flessers zijn, maar sorry hoor. wat jullie bieden voor het geld wat jullie vragen is niet genoeg... jullie zijn erger dan nederlandse organisaties. swassa zeker?Geplaatst door marochafla
Dit is nog nooit voorgkomen bij Succes. en dit zal ook nooit voorkomen door deze organisatie.dat is het probleem bij zulke mensen als jij. jullie kijken nooit naar de organisatie die een evenement organiseert.
Dag meneer Inakreb,
dus jij vind de prijs voor een dergelijk evenement te hoog voor wat je krijgt?
Tja heb je ooit nagedacht wat er bij komt kijken bij de organisatie van een ECHT concert? Waarom betaal je voor Nederlandse evenementen ook een dergelijke prijs. Je moet naar het totaal pakket kijken: artiesten, en wat er nog meer bij de organisatie van zo'n dergelijk evenement komt kijken.
Ik weet zelf natuurlijk niet hoeveel het allemaal kost maar ik betaal graag (in dit geval) 26 euro voor een concert. Ik weet wat Succes in het verleden heeft laten zien en ik vertrouw daar op.![]()
De artiesten die KOMEN!Geplaatst door ALIGHATAR
het zou me niet verbazen als de helft van de artiesten die op de flyer staan niet komen opdagen.Het zijn en het blijven natuurlijk marokanen die het hebben georganiseerd.Ik ben beniuewd naar welke smoes je nu weer hebben.Dat ze geen visa kunnen krijgen heb ik al tig keer gehoord,ik hoop dat het nu een beetje origile is
Als je goed had gelezen dan zie je dat het gaat om een wijziging in de lokatie!!!!
Maar nee hoor, gelijk weer met vooroordelen op de proppen komen.
Ach ja........![]()

Is dat dat concert in Maaspoort????????????????

Totaalpakket: TjiekiessssssssssssssssssGeplaatst door marochafla
Dag meneer Inakreb,
Je moet naar het totaal pakket kijken: artiesten, en wat er nog meer bij de organisatie van zo'n dergelijk evenement komt kijken.
-Y-
Geplaatst door marochafla
Het Eindejaarsconcert van Succes Marketing & Productions wat op 30 december in Den Bosch (Maaspoort) zou plaatsvinden is van locatie veranderd.
Reken er maar op dat ik er bij ben !
Soebhana lah ramadan is nog maar net afgelopen.....Succes marketing = dag des oordeels niet succesvolle marketing..en dat noemt zich moslim door duivels bij elkaar te organiseren...........
Bladwijzers