hallo allemaal
alles goed?
maarre wie van jullie kent de marokkaanse jongensband uit de schilderswijk (denhaag) Habibi Maghribi
tijdje geleden heb ik voor het eerst een nr van hun gehoord ik was in een theather en hun waren de surpise act zeg maar, ze hebben maar 2 nr gespeeld en ze kunnen wel zingen daar niet van maar....
ik heb dus nu kaartjes van een optreden van hun op 3 januari alleen ik weet niet of ik wel zal gaan is het de moeite waard is mijn vraag dus voor de mensen die deze jongens kennen?
greetz somia
hahah ik dacht ze kent ze en ze kunnen er dus niks vanGeplaatst door meishie
Nee is absoluut niet de moeite waard. Niet gaan, geef die kaartjes gewoon weg je hebt er niets aan...
p.s. aan mij bijvoorbeeld![]()
en wat zie ik later als ik door naar beneden scrol allemaal eigenbelang yek allemaal politiek![]()
nee ff serieus zijn ze goed?
Ik ben Hbibi Maghrabi
Maghrabi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en kan je zingen??Geplaatst door Maghrabi
Ik ben Hbibi Maghrabi
Maghrabi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geplaatst door SOMIA
en kan je zingen??![]()
Ik zing een hele concert bij elkaar!!!!
![]()
Maghrabi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geplaatst door Maghrabi
Ik zing een hele concert bij elkaar!!!!
![]()
Maghrabi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh heey dat klinkt wel goed hedus ik moet maar komen he 3 januari maarre welke van de 4 ben jij ik heb hier de kaartjes ergens liggen met hun/jullie koppen erop
![]()
nee maar ken jij die groep?
Geplaatst door SOMIA
oh heey dat klinkt wel goed hedus ik moet maar komen he 3 januari maarre welke van de 4 ben jij ik heb hier de kaartjes ergens liggen met hun/jullie koppen erop
![]()
nee maar ken jij die groep?
Ik ben de middelste van die 4.
Die schapenkop.
Nee serieus, ik weet bij god NIET wie je bedoeld!!!
Peaceeeeeeeeeee (in the middle-east)
Maghrabi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de middelsteGeplaatst door Maghrabi
Ik ben de middelste van die 4.
Die schapenkop.
Nee serieus, ik weet bij god NIET wie je bedoeld!!!
Peaceeeeeeeeeee (in the middle-east)
Maghrabi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yek ehm daten???![]()
![]()
nee hoor volgens mij kent egt niemand ze, ik kijk wel wat ik doe?![]()
trouwens ik zat net ff op *********** en er was daar lang geleden een topic over ksar el rimal en er reageerde een "maghrabi" was that you?
kinderachtig hoor maar het moet m a r o k k o zijnGeplaatst door SOMIA
de middelste
yek ehm daten???![]()
![]()
nee hoor volgens mij kent egt niemand ze, ik kijk wel wat ik doe?![]()
trouwens ik zat net ff op *********** en er was daar lang geleden een topic over ksar el rimal en er reageerde een "maghrabi" was that you?
Geplaatst door SOMIA
hallo allemaal
alles goed?
maarre wie van jullie kent de marokkaanse jongensband uit de schilderswijk (denhaag) Habibi Maghribi
tijdje geleden heb ik voor het eerst een nr van hun gehoord ik was in een theather en hun waren de surpise act zeg maar, ze hebben maar 2 nr gespeeld en ze kunnen wel zingen daar niet van maar....
ik heb dus nu kaartjes van een optreden van hun op 3 januari alleen ik weet niet of ik wel zal gaan is het de moeite waard is mijn vraag dus voor de mensen die deze jongens kennen?
greetz somia
laat je gewoon gaan meid, alsof je niet wil gaan B.I.T.C.H.
Bladwijzers