En zoals verwacht wonnen we de cup !!!
Hoe kan het ook anders met een 1-mans team van mijn klasse, dan trek je een paar willekeurige spelers van de touschouwers-tribune, dan kan je niet misgaan...
Na nauwelijks 3 1/2 uur te laat kwam de onnavolgbare Alighatar opdraven, die zowaar enkele mooie reddingen verrichtte als keeper, en 1 van de gast-spelers won volkomen terecht de 'beste speler'-award !!!
Affijn, vooral na een zwaarbevochten zege op het team van Benz_207 (een klinkende 3-0 overwinning!!!) werd de Cup veroverd, hij staat nu te blinken op mijn schoorsteenmantel... ik kom hem volgend jaar zeker verdedigen !!!
De beesten worden bedankt voor hun aanmoedigende applaus, en iedereen zowiezo voor de gezelligheid!
met trotse groeten,
Paul Misfit

Cup van slechtste spelers ja![]()

wat verraad je nou!!!

nietes... de slechtste team-prestatie was het...Geplaatst door missmaghreb
Cup van slechtste spelers ja![]()
![]()

khad graag mee willen doen, maarGeplaatst door Misfit
En zoals verwacht wonnen we de cup !!!
Hoe kan het ook anders met een 1-mans team van mijn klasse, dan trek je een paar willekeurige spelers van de touschouwers-tribune, dan kan je niet misgaan...
Na nauwelijks 3 1/2 uur te laat kwam de onnavolgbare Alighatar opdraven, die zowaar enkele mooie reddingen verrichtte als keeper, en 1 van de gast-spelers won volkomen terecht de 'beste speler'-award !!!
Affijn, vooral na een zwaarbevochten zege op het team van Benz_207 (een klinkende 3-0 overwinning!!!) werd de Cup veroverd, hij staat nu te blinken op mijn schoorsteenmantel... ik kom hem volgend jaar zeker verdedigen !!!
De beesten worden bedankt voor hun aanmoedigende applaus, en iedereen zowiezo voor de gezelligheid!
met trotse groeten,
Paul Misfit
a) weet echhttt niet waar die toernooi was, ben geen adam expert
b) had geen team![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Was wel leuk vandaag![]()

Zekers...Geplaatst door ibouwen
Was wel leuk vandaag![]()
Jammer alleen dat die blaaskaken weer wonnen....![]()

Geplaatst door Misfit
Zekers...
Jammer alleen dat die blaaskaken weer wonnen....![]()
Ik heb het je gezegd..beter blijf je lekker in je bed, dan te gaan voetballen met de beeste...want ze winnen toch altijd
Btw jammer dat ik je niet gezien heb![]()

Ik heb jou wel gezien, vlakbij de uitgang op weg naar huis... Je had een spannend outfitje aan alsof je nog naar Paradiso gingGeplaatst door Rissa
[B jammer dat ik je niet gezien heb[/B]
, en was druk in gesprek met een paar aanbidders...
...
Ik heb maar niet achteraan de rij aangesloten om je hoi te zeggen...
Bij deze...
Hoi !Tot volgende keer!
Bladwijzers