Tot hoever houd jij je nog aan de regels.
Denkend aan het epileren van je wenkbrauwen, make up, strakke kleding.
Geplaatst door Aboe
Tot hoever houd jij je nog aan de regels.
Denkend aan het epileren van je wenkbrauwen, make up, strakke kleding.
Nieuwsgierig he...
Zoveel mogelijk. Epileren is weer een keer haraam en de ander keer weer niet (ja, geleerden met verschillende meningen he..)
Make-up, hetzelfde verhaal.
Maar strakke kleding nooit, in ieder geval niet buiten of met anderen. Gewoon normale kleding.
Geen verhoudingen met andere mannen.
Geen telefoontjes plegen met een dierbare chatmaatje (ja sorry, je weet zelf wie je bent).
Tja, wat nog meer. Alles wat ik verder doe is haraam als je nagaat.
Zoals werken, Hypotheek aflossen (rente is haraam om te betalen en om te ontvangen) en uhhh..weet niet meer..is alleen wonen ook haraam??

Ik zondig aan make-up, geëpileerde wenkbrauwen, strakke truitjes en broeken en een navelpiercing in de toekomst.
Cc

Moge Allah je vernietigenGeplaatst door Couscousje
Ik zondig aan make-up, geëpileerde wenkbrauwen, strakke truitjes en broeken en een navelpiercing in de toekomst.
Cc![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Waarom is deze vraag specifiek gericht aan de dames met hoofddoek?
Wat is het verschil tussen een moslima mét hoofddoek en een zonder?
Exactly. We all should confine our sins.
xoxo Lika.![]()

Je moeder.Geplaatst door Pixelshade
Moge Allah je vernietigen![]()
Cc

omdat de jongens er geen dragen?Geplaatst door ZwYgStErr
Waarom is deze vraag specifiek gericht aan de dames met hoofddoek?
uhm, omdat abou warschijnlijk zon fundi is, ik denk dat ik hem wel ken van de voicechat, hij heeft het niet zo op vrouwen.

Geplaatst door Couscousje
Je moeder.
Cc![]()
die heeft er niks mee te maken
Geplaatst door Pixelshade
Moge Allah je vernietigen![]()
Waarom wens jij nou zoiets?
Weet je dan niet dat, datgeen wat jij wenst tot in de hemel rijst en daar zijn intrede wil doen, maar de deuren van de hemel zullen voor hem gesloten zijn.
En de wens die jij deed zal terug willen keren naar de aarde om zijn intree te willen doen, maar de deuren van de aarde zal je wens wederom gesloten vinden, zodat je wens naar de persoon gaat waarover je die gewenst hebt. Heeft deze persoon jouw wens niet verdiend, dan keert hij terug tot hij die hem uitgeproken/gewenst heeft.
Dus tot jou.
Kortom alles wat je zegt zal je vinden (tenzij die persoon het verdiend heeft).
Maar beetje laag van je Pixel.
Bladwijzers