Gisteren ben ik voor het eerst naar de moskee gegaan. En ik wil het mooie gevoel met jullie delen door er een stukje over te typen. Altijd had ik wel willen gaan, maar je kent het wel Schoolwerk/ Afwassen/ te veel dingen waar we het zogenaamd druk mee hebben. Gisteren was het moment om te besluiten om iets goeds te doen. Naar de moskee gaan.... Onderweg naar de moskee, kreeg ik al kriebels in mijn buik was blij en zenuwachtig tegelijk. Ik voelde me heerlijk... Eenmaal binnen voelde ik me metteen op mijn gemak. Ik voelde me thuis. Het was zo mooi de Imam horen reciteren. Er stonden gewoon tranen in mijn ogen. Maar niet zo ver dat ik echt ging huilen. Mijn hart huilde wel. Maar op mijn gezicht was er geen traan te bekennen. Haast alle vrouwen begonnen te huilen. Huilen over het hierna maal. Het is zo'n prachtig gevoel. En insjallah zal ik nu iedere dag gaan (in de maand ramadan) Insjallah zullen er meerdere zusters/broeders volgen.............Die de stap nemen om naar de moskee te gaan..
Amien...
Heey..nou zie ik je weer je geloof prediken...volgens mij ben jij een fundamentalist...hahhah![]()
ps: no offence....ik vind je voorbeeldig en dacht iedereen er maar zo over als jij...
Dat vind ik echt goed van jou, dat je naar de moskee bent gegaan!!!Ik heb ook altijd zo'n onbeschrijvelijk gevoel als ik daar ben!!!!Ik hoop dat er meer mensen zoals ons denken en dat ze ook naar de moskee gaan
incha-allah!!!!!
Liefs amel

Vrouwen horen niet naar de moskee te gaan. Ze pikken alleen onze ruimte inGeplaatst door amel_maroc
Dat vind ik echt goed van jou, dat je naar de moskee bent gegaan!!!Ik heb ook altijd zo'n onbeschrijvelijk gevoel als ik daar ben!!!!Ik hoop dat er meer mensen zoals ons denken en dat ze ook naar de moskee gaan
incha-allah!!!!!
Liefs amel
Geintje!
leuk dat je een keerte de moskee hebt bezocht (werd tijd)
![]()
Als ik naar de moskee ga, tijdens de ramadan is altijd zo druk met puberige meiden die "zogenaamd" tijdens de ramadan bidden en die alle ruimte innemen en die de hele tijd zitten te kletsen en die de hele tijd dom staan te giegelen.![]()
vandaar dat ik t veel beter vind om thuis te bidden....

Komt ervan als je als ouders je kinderen gaat dwingen om naar moskee te gaanGeplaatst door sahra
Als ik naar de moskee ga, tijdens de ramadan is altijd zo druk met puberige meiden die "zogenaamd" tijdens de ramadan bidden en die alle ruimte innemen en die de hele tijd zitten te kletsen en die de hele tijd dom staan te giegelen.![]()
vandaar dat ik t veel beter vind om thuis te bidden....![]()
machalah meid je hebt het mooi verwoord takilah alla swt heeft je lief anders had je die gevoel niet gekregen
het zijn die pubertjes die het nodig hebben
die zijn nog niet ontwikkeld en liever naar de moskee dan rondclocharen in de caybercafe of ergens anders
Bladwijzers