[SWF=http://members.lycos.nl/zeseuro/Lailat_Oel_Qadr_Sou_Mama.swf]width=774 height=562[/SWF]
Lieve prikkers,
Zoals jullie allen wel weten is mijn Mama een aantal maanden geleden overleden... Ik wil jullie allen vragen of jullie tijdens het gebed een doe3a voor mijn Mama willen doen...in deze laatste heilige dagen waarbij Laitut-Al-Qadr valt (de nacht belangrijker dan 1000den nachten).
Moge Allah s.w.t. jullie belonen voor deze mooie daad.
Thalla,
Sou

Amien
-Y-
Insha Allah![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Inscha Allah sou !
Inscha Allah wens ik jou veel steun en kracht van Allah (swt) ...
Insha allah
sterkte
Lieve Sou,
Weet dat jij, je mama (allah ey rahma) en de rest van je familie in mijn gebeden zijn.
Oh Allah, vergeef haar die inscha Allah gestorven is als Moslima, zij die in Uw Eenheid geloofde, zij die Uw Profeet(saw) erkende en overleden is in dit geloof.
Heb medelijden met haar ziel, wijs haar naar Uw hemel en was haar van alle zondes schoon. Maak haar graf groot en comfortabel. Oh Allah, in deze gezegende, nobele en heilige nachten, schend al haar zondes vrij. U bent de Vergevenaar en Uw Genade is groter dan alle onze zondes samen.
Waak over over hen die haar lief hebben en bescherm hen van al het kwaad. Geef ze sabr en de wilskracht om dit te overwinnen.
Ameen.
Kus kus
Da Girl
Ok. Insha-Allah...
Liefde en een Kusje.

Inchallah Soutje..I will do it! voor haar en voor jou.
Kippevel gewoon deze topic van je en een pracht van een gedicht voor je moeder (Allah I Rahmha)..!
Tha Girl, Amien...
Soutje..![]()
Ina Illahi wa ina illahi rajihoen!
Sjo ik ben een jongeman die gewoon tranen heeft gekregen van je gedicht!
Maarre ik zal zeker een doeha voor haar doen Inshalah!!
Sterkte,en inshaalah zal ja haar terug zien in Janaa!!

Incha Allah, Allah i r7amha.
Moge Allah jou en je familie alle sbar geven die jullie nodig hebben.
M.

Ina Illahi wa ina illahi rajihoen!
Mijn du3a heeft ze en nog veel meer....Insha Allah!...
Heel veel sterkte!
Desert Rose
Bladwijzers