Ik ben op zoek naar de Nederlandse vertaling van de Koran, een goede Nederlandse vertaling schijnt die van Fred Leemhuis te zijn. Heeft iem. enig idee in welke richting ik zoeken moet en waar ik deze kan vinden?
![]()
Check www.bol.comGeplaatst door Enquetrice
Ik ben op zoek naar de Nederlandse vertaling van de Koran, een goede Nederlandse vertaling schijnt die van Fred Leemhuis te zijn. Heeft iem. enig idee in welke richting ik zoeken moet en waar ik deze kan vinden?
![]()
K.
Ik heb die van Fred Leemhuis. Ik heb 'm 4 jaar geleden gehaald bij boekenwinkel Donner in Rotterdam.Geplaatst door Enquetrice
![]()
Andere vertalingen ken ik niet.
je kan de Koran ook kopen vertaald door: Sofjan S. Siregar.Geplaatst door Enquetrice
![]()
de titel: De Edele Koran. en je kunt hem in elke islamitische boekenwinkel kopen...
DK
Ja, die heb ik ook... Heel makkelijk te bestellen bij het ICCN te Den Haag. Eén telefoontje en je hebt 'm binnen enkele werkdagen thuis...Geplaatst door Doekie4Life
je kan de Koran ook kopen vertaald door: Sofjan S. Siregar.
de titel: De Edele Koran. en je kunt hem in elke islamitische boekenwinkel kopen...
DKAcceptgiro krijg je naderhand toegestuurd.
Ik dank jullie voor de reacties.
Persephone? Is dat boek toevallig groen van kleur?
Dat kloptGeplaatst door Enquetrice
Ik dank jullie voor de reacties.
Persephone? Is dat boek toevallig groen van kleur?.
Is het niet bijna weekend?![]()
Huh?Geplaatst door Sin@s@ppel
Is het niet bijna weekend?![]()
![]()
( Wat doet ge in godsnaam om 3 uur 's nachts op de digitale snelweg?? )
Ik had een alibi nodig, waar was jij om 3 uur vannacht, he? Nou?Geplaatst door Enquetrice
Huh?![]()
( Wat doet ge in godsnaam om 3 uur 's nachts op de digitale snelweg?? )
![]()
Bladwijzers