• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: wat hebben jullie allemaal ..sinds ik weg ben gegaan draaien jullie alleen maar liedjes

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      87
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757425

Standaard wat hebben jullie allemaal ..sinds ik weg ben gegaan draaien jullie alleen maar liedjes

wat is er in hemelsnaam hier aan de hand ?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776488

Standaard Re: wat hebben jullie allemaal ..sinds ik weg ben gegaan draaien jullie alleen maar liedjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      wat is er in hemelsnaam hier aan de hand ?

Very Important Prikker Umarvlie's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      490010

Standaard Re: wat hebben jullie allemaal ..sinds ik weg ben gegaan draaien jullie alleen maar liedjes

Intermezzo.....
      'Als je het begrijpt, hoef je het niet te vragen, als je het moet vragen zul je het nooit begrijpen.'

We/ze hebben jou gemist.
      Sleep doesn't help if it's your soul that's tired.

Peregrinus Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614807

Je had een ultimatum om je niet te laten royeren..
      De Sterkste man van le Maroc (Hammouchi) bijna benaderd want je afwezigheid op pb was niet goed voor je cv bij de inlichtingendienst van NL en België..

En hoe was je snoepreisje? en heb je al haar bij de Marokkaanse Consulaat laten inschrijven?

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      87
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757425

Ik heb haar inderdaad laten opnemen

trytth Lezenswaard H.'s Avatar
      Ingeschreven
      May 2002
      Leeftijd
      87
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      31

Om een serieus antwoord op je vraag te geven: het einde der tijden breekt aan. Steeds meer mensen hebben het gevoel, dat alles al is gezegd en/of gedaan. Je kunt wel goochelen - klinkt als googelen - met woorden, maar in essentie is alles al gezegd. Rest ons dus naar muziek te luisteren (denkt men?). De scene aan het eind van Titanic, zeg maar. Lekker vioolspelend zinken. En hopen dat de overgebleven kakkerlakken ooit weer verstandige mensen worden (Darwin), die elkaar ooit zullen uitroeien(Freud). Of hopen (want zeker weten doen we het niet hé, zeker doen we het niet. Behalve de moslims, de joden en de christenen), dat God tóch bestaat en we uiteindelijk allemaal naar de hemel gaan (Mohammed vzmh).

Te veel mensen willen tegelijk hun 15 min of fame. Er zal en moet op zijn minst gedecimeerd worden. En ik heb het gevoel, dat het dit keer niet de joden zijn. Daarom doen we naar muziek luisteren.
      "My main disappointment in life is that year after year I discover that there are fewer and fewer intelligent people in the world."

Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723387

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lezenswaard H. Bekijk Berichten
      Om een serieus antwoord op je vraag te geven: het einde der tijden breekt aan.

Je bent je ervan bewust, dat het einde der tijden van alle tijden is ?
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.

Ingeschreven
      May 2002
      Leeftijd
      87
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      31

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.P.Pas Bekijk Berichten
      Je bent je ervan bewust, dat het einde der tijden van alle tijden is ?
      Dat ben ik zeker Pas. Maar dat is logisch. Toch?; hoe ouder je wordt, des te groter de kans is dat we de einde der tijden naderen. Een waarheid als een koe, want vooralsnog zijn we als mensheid, hoe uitgedacht en hoe leuk en onaardig we ook proberen te doen, hoe interessant, intelligent, dwars, anders, grappig, droog, wetenschappelijk of artistiek, nuchter of totaal geflipped, er nog steeds niet in geslaagd een perpetuum mobile uit te vinden. Ook aan ons komt een eind. En of ik me ervan bewust ben. Hoe is de zogenaamde vraag.
      "My main disappointment in life is that year after year I discover that there are fewer and fewer intelligent people in the world."

Ingeschreven
      May 2002
      Leeftijd
      87
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      31

Dus doe niet stur (dakje boven de u) vriend. Doe niet stur (dakje boven de u). Ik maak je kaput (umlaut).

Niet gek doen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten